دریافت اتریوم رایگان در تراست ولت

0 86

 

اتریوم با نماد ETH به‌عنوان ملکه ارزهای دیجیتال، یکی از محبوب‌ترین رمز ارزهاست. به همین خاطر، افراد بسیاری به دنبال راه‌های کسب اتریوم به‌صورت رایگان هستند. در این مطلب، نحوه دریافت اتریوم رایگان در تراست والت را آموزش می‌دهیم.

اتریوم محبوب‌ترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین از نظر ارزش بازار است. قیمت لحظه ای ETH نیز به‌خاطر محبوبیت شبکه آن در توسعه برنامه‌های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند، بازی‌ها، ان اف تی‌ها و… دائما در حال تغییر است.

سایت Idle-Empire

شاید تا کنون کلمه فاسِت (Faucet) به گوشتان خورده باشد. فاست به معنای «شیر آب» در فارسی است و در دنیای رمز ارزها، فاست‌ها وبسایت‌هایی هستند که با انجام چند کار ساده در آن‌ها، گویی شیر آب باز شده و به شما ارز دیجیتال رایگان جایزه می‌دهند. نکته جالب توجه در خصوص فاست‌ها این است که تنها از یک رمز ارز واحد پشتیبانی نکرده و شما با فعالیت در این وبسایت‌ها، علاوه بر اتریوم می‌توانید دیگر ارزهای دیگر نظیر دوج کوین، لایت کوین و سایر موارد را نیز به صورت رایگان کسب کنید.

یکی از این فاست‌های محبوب، سایت Idle-Empire.com است. Idle-EMpire یکی از وبسایت‌های معتبر با 3.4 میلیون کاربر از سراسر جهان است که بر اساس ادعای آن، تا کنون 8.1 میلیون دلار به کاربران خود رمز ارز رایگان جایزه داده است. اگر برایتان سوال است که منبع درآمد این وبسایت چیست؟ باید بگوییم حامیان و اسپانسرهایی که به ارائه ویدیوهای تبلیغاتی، نظرسنجی، نرم افزار و سایر موارد می‌پردازند، هزینه آن را تامین می‌کنند.

تنها کاری که برای کسب اتریوم رایگان در این وبسایت با انجام دهید، ثبت نام از طریق ایمیل و رمز عبور یا حساب جی‌میل، فیسبوک، توییتر، دیسکورد یا استیم است. پس از آن می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌ها، بازی، تماشای ویدیو یا تست نرم افزارهای جدید، امتیاز جمع‌آوری کرده و سپس آن‌ها را به رمز ارز ETH تبدیل کنید. البته تنها مشکل این وبسایت این است که اجازه برداشت مستقیم به کیف پول شخصی نظیر تراست والت را نمی‌دهد و جایزه شما را به حساب‌تان در صرافی کوین بیس ارسال می‌کند. بنابراین برای برداشت از صرافی کوین بیس، باید یک حساب در آن ساخته و احراز هویت کنید.

سایت RollerCoin

علاوه بر فاست‌ها، یک سری وبسایت‌های شبیه‌ساز ماینینگ اتریوم نیز وجود دارند که شما بدون نیاز به دستگاه سخت افزاری خاصی، می‌توانید با انجام یک سری کارها ارز ETH به‌صورت رایگان کسب کنید.

یکی از این وبسایت‌ها، RollerCoin.com است. در این وبسایت شما با انجام بازی‌های آرکید به تولید انرژی پرداخته و به‌شکلی پیکسلی و هنرانه قادر به بهود مرکز ماینینگ خود هستید. در این وبسایت همچنین امکان رقابت با دوستان‌تان وجود دارد. حالا در ازای فعالیت‌تان، علاوه بر اتریوم، این سایت رمز ارزهای دیگری نظیر بیت کوین، بایننس کوین، سولانا، متیک و دوج کوین نیز به صورت رایگان جایزه می‌دهد که در صورت عدم استفاده برای آپگرید تجهیزات مجازی خود، می‌توانید آن را به کیف پول تراست والت خود برداشت کنید.

شرکت در ایردراپ‌ها

یکی دیگر از روش‌های کسب اتریوم در داخل تراست والت، از طریق شرکت در ایردراپ‌هاست. شاید پیدا کردن پروژه‌هایی که از طریق ایردراپ رمز ارز ETH جایزه بدهند سخت باشد، اما یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌ها برای این کار، DappRadar.com است. در این وبسایت تقریبا هر هفته پروژه‌های جدیدی راه‌اندازی می‌شوند که تنها کار لازم برای کسب ایردراپ‌های آن‌ها، اتصال کیف پول به وبسایت آن است. البته باید دقت داشته باشید که همه این پروژه‌ها رمز ارز اتر جایزه نمی‌دهند، بنابراین باید دائما آن‌ها را چک کرده و منتظر انتشار اخبار بمانید.

استیکینگ

روش‌های قبلی همه زمانی مناسب هستند که شما هیچ اتریومی ندارید. اما اگر مقداری از این ارز دیجیتال را در دست دارید، می‌توانید با استیک کردن آن نیز بدون هیچ‌گونه زحمتی به کسب درآمد منفعل بپردازید.

در حالت کلی، شما برای استیک اتریوم و کسب پاداش از آن نیازمند واریز حداقل 32 واحد ETH به یک آدرس خاص هستید که مقدار بالایی محسوب می‌شود. اما خوشبختانه، امروزه صرافی‌ها و استخرهای استیکینگ ویژه‌ای وجود دارند که اجازه استیک کردن حتی با مقادیر کمتر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. البته باید انتظار کمتر شدن مقدار پاداش رایگان رمز ارز اتر را نیز در نظر داشته باشید.

بازی

روش دیگر برای کسب اتریوم رایگان در تراست والت، انجام بازی‌های بلاک چینی روی این شبکه است. بازی‌های مختلفی نظیر کریپتوکیتیز، سندباکس، دیسنترالند و بسیاری دیگر روی این شبکه عرضه شده‌اند که شما با شرکت در آن‌ها قادر به کسب توکن بومی این بازی‌ها و تبدیل‌شان به ETH هستید. البته ناگفته نماند که برای کسب اتریوم رایگان در این بازی‌ها نیز صرف مقداری پول برای آغاز به‌کار لازم است و این روش کاملا رایگان نیست.

همانطور که مشخص است، کسب ارز دیجیتال رایگان به این راحتی‌ها نیست و ساده‌ترین و بی‌هزینه‌ترین روش، شرکت در فاست‌های رمز ارزی و تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، پاسخ به نظرسنجی‌ها، تست نرم افزارها و دیگر موارد است.

Leave A Reply

Your email address will not be published.