واریز+ برداشت در تریدرزوی) – + جزئیات کامل

0 15

واریز+ برداشت در تریدرزوی) – – آربی سیگنال

بروکر تریدرز وی TradersWay یکی از بروکر‌هایی است که در بین تریدر‌های ایرانی کم‌تر شناخته شده است. این شناخت کم احتمالاً به دلیل وضعیت وب‌سایت آن است؛ زیرا به‌خوبی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و رابط کاربری آن به نسبت پیچیده است. با این وجود، TradersWay به‌عنوان یکی از بروکر‌های قابل اعتماد شناخته می‌شود و می‌توانید معاملات خود را از طریق آن انجام دهید. اگر می‌خواهید بیشتر با بروکر «تریدرز وی» این مقاله چارت ایران را از دست ندهید.

معرفی بروکر تریدرز وی TradersWay

بروکر Tradersway در کشور‌های سنت وینسنت وگرنادین‌ها و دومینیکا ثبت‌نام شده و نظارت آن به عهده سیستم‌های مربوطه در این کشور‌ها است. این بروکر یکی از بروکر‌هایی است که هنوز بطور گسترده شناخته نشده؛ به همین علت ممکن است کاربران احساس کنند که با یک شرکت کوچک و ناشناخته سروکار دارند اما اشتباه نکنید.

Tradersway یکی از بروکر‌های با تجربه است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است؛ با این حال اطلاعات کامل و دقیقی در مورد آن به زبان فارسی در دسترس نیست و این امر ممکن است کاربران را دچار مشکل کند.

Tradersway تلاش کرده تا امکانات مناسبی را از جمله پلتفرم‌ های معاملاتی متنوع، دارایی‌ های قابل معامله متنوع و پشتیبانی کاربری قوی ارائه دهد و به موفقیت قابل قبولی برسد؛ اما در طول ۱۲ سال گذشته، پیشرفت آن چشمگیر نبوده و به نظر می‌رسد که از نظر عملکرد مالی و اجرایی پیشرفت چندانی نکرده است. بطور کلی سابقه فعالیت بروکر Tradersway قابل قبول و مثبت است؛ اما نمی‌توان آن را در رده برترین بروکر‌های جهان قرار داد.

نگاهی گذرا به مزایا و معایب Tradersway

در انتخاب یک کارگزار باید نیاز‌ها و انتظارات خود را مد نظر قرار دهید. این نکته بسیار حیاتی است؛ زیرا ممکن است یک کارگزار برای یک معامله‌گر مناسب نباشد، درحالی که برای دیگری بهترین گزینه است. با در نظر گرفتن این نکته مهم، برخی از مزایا و معایب کارگزار Traders Way را به نقل از وب سایت “tradersunion” در ادامه بررسی می‌کنیم.

مزایای کارگزار Traders Way

  • Traders Way دارای کیفیت و پشتیبانی بسیار بالایی است. این امر اعتماد معامله‌گران را جلب می‌کند.
  • قیمت‌ها در این کارگزاری با دقت و شفافیت نشان داده می‌شوند.
  • این کارگزار امکان استفاده از یک حساب آزمایشی رایگان را برای معامله‌گران فراهم می‌کند که باعث شخصی‌سازی کامل پلتفرم “Traders Way” می‌شود.
  • این کارگزار از پلتفرم با امنیت و پر سرعتی استفاده می‌کند که برای معامله‌گران بسیار حائز اهمیت است.
  • در این کارگزاری، تریدر‌ها به حداکثر لوریج یا اهرم معاملاتی دسترسی دارند.
  • اسپرد و کمیسیون در Traders Way نسبت به دیگر کارگزاری‌ها کم‌تر است.
  • Traders Way، پاداش‌های مختلفی را برای مشتریان فراهم می‌کند.
  • این کارگزار امکان واریز و برداشت پول به ازای ریال، ارز‌های دیجیتال و ارز‌های فیات را فراهم کرده است.
  • این کارگزار دسترسی به انواع بازار‌های مالی از جمله فارکس، ارز‌های دیجیتال، فلزات و انرژی را فراهم می‌کند.
  • Traders Way انواع حساب‌های کاربری را ارائه می‌دهد.
  • این کارگزاری، پلتفرم‌های معاملاتی عالی از جمله MetaTrader ۴ و ۵ را همراه با نسخه‌های مختلف تلفن همراه ارائه می‌دهد.

معرفی بروکر تریدرز وی TradersWay

معایب کارگزار Traders Way

با وجود سابقه طولانی و شهرت نسبتاً خوبی که این کارگزار در طول سال‌ها به دست آورده است؛ اما در لیست بسیاری از کارگزاران رگوله دار قرار نمی‌گیرد. این امر ممکن است موجب ابهام شود. اگر چه فارسی بودن فضای این کارگزاری برای معامله‌گران فارسی زبان خوب است؛ اما به دلیل کیفیت پایین ترجمه، توصیه نمی‌شود.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر تریدرز وی

  • تریدرز وی چهار گزینه معاملاتی دارد که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز‌هایشان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.
  • حساب VAR متاتریدر ۴ دارای حداقل واریز ۱۰ دلار و لوریج نیز ۱:۱۰۰۰ است. این حساب با اسپرد شناور ارائه می‌شود که شروع آن از 0.7 پیپ است و بر خلاف حساب قبلی، کمیسیونی دریافت نمی‌شود.
  • حساب ECN متاتریدر ۴ دارای حداقل واریز ۱۰ دلار و لوریج ۱:۱۰۰۰ است. این حساب با اسپرد شناور عرضه می‌شود که مقدار آن از ۰ پیپ آغاز شود. حداقل حجم سفارش 0.01 لات بوده و همچنین کمیسیون معاملاتی دریافت می‌شود.
  • حساب ECN متاتریدر ۵ نیز با حداقل واریز ۱۰ دلار عرضه می‌شود و لوریجی تا ۱:۱۰۰۰ ارائه می‌دهد. این حساب نیز اسپرد شناور (از ۰ پیپ) و کمیسیون معاملات را دریافت می‌کند. حداقل حجم معاملات این حساب 0.01 لات است.
  • حساب ECN نیز حداقل واریز ۱۰ دلار دارد و لوریج آن ۱:5۰۰ است. این حساب نیز با اسپرد شناور از ۰ پیپ و کمیسیون معاملاتی ارائه می‌شود. تفاوت اصلی این حساب با سایر حساب‌ها این است که تحت پلتفرم “cTrader” در دسترس است.

پلتفرم‌های معاملاتی تریدرز وی

Traders Way به سه پلتفرم معاملاتی اصلی وابسته است:

  • پلتفرم cTrader که به کاربران حساب‌های ECN و تنها به معامله‌گران حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.
  • متاتریدر ۴ که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی فارکس شناخته می‌شود و در میان معامله‌گران مورد توجه قرار گرفته است.
  • متاتریدر ۵ که به‌روزرسانی شده از متاتریدر ۴ است و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهند.

نماد‌های قابل معامله در بروکر tradersway

چهار نماد قابل معامله برای معامله گران تریدرز وی در دسترس است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • بازار ارز‌های دیجیتال: این بازار که زمان نسبتاً زیادی از آغاز فعالیتش می‌گذرد، به یکی از حیاتی‌ترین بازار‌های مالی جهان تبدیل شده است. بازار ارز دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد که انواع ارز‌های دیجیتال را با کارگزار Traders Way خرید و فروش کنید.
  • بازار فارکس: بازار فارکس به عنوان بزرگ‌ترین بازار مالی جهان شناخته می‌شود که در آن می‌توانید جفت ارز‌های مختلف را خرید و فروش کنید.
  • بازار انرژی: در این بخش برق، گاز و نفت به‌عنوان کالا‌های اصلی تشکیل دهنده بازار انرژی محسوب می‌شوند که جایگاه مهمی در تجارت دارند.
  • بازار فلزات: بسیاری از افراد مایلند دارایی‌های خود را از پول کاغذی به فلزات گرانب‌ها مانند طلا و نقره منتقل کنند تا ارزش دارایی‌های خود را در مقابل تورم اقتصادی جهانی حفظ کنند. درBroker Traders Way، بازار خرید و فروش فلزات گرانب‌ها به آسانی در دسترس قرار می‌گیرد.

نماد‌های قابل معامله در بروکر tradersway

نحوه ثبت‌نام در بروکر TradersWayو ورود به آن

  • ثبت نام در بروکر تریدرز وی برای شما چالشی پیچیده ندارد.
  • ابتدا به صفحه اصلی وب‌سایت مراجعه کرده و دکمه “Open new Account” را فشار دهید تا یک صفحه جدید ظاهر شود.
  • در این مرحله نام، نام خانوادگی، کشور، ‌ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید.
  • از ابتدا مشخص کنید که آیا می‌خواهید یک حساب دمو یا واقعی با ثبت نام در بروکر تریدرز وی ایجاد کنید.
  • سپس یک ‌ایمیل حاوی مشخصات ورود به حساب کاربری + اطلاعات اولیه اکانت معاملاتی برای شما ارسال می‌شود.
  • برای ورود به حساب معاملاتی خود می‌توانید از گزینه «دفتر خصوصی» در صفحه اصلی سایت استفاده کنید.
  • در صورت فراموشی رمزعبور یا مشکل در ورود به بروکر تریدرز وی با کلیک روی دکمه «بازیابی اطلاعات» از طریق‌ایمیل، لینک بازیابی به‌ایمیل شما ارسال می‌شود؛ همچنین می‌توانید از اکانت گوگل خود برای ورود استفاده کنید.

احراز هویت در بروکر تریدرزوی

برای دسترسی به تمامی امکانات موجود در بروکر تریدرز وی ابتدا باید هویت خود را تأیید کنید. در فرایند احراز هویت بروکر تریدرز وی باید اطلاعات خود را وارد کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. لیست مدارک لازم را در فهرست زیر برایتان آوردیم:

کپی از پاسپورت

کارت شناسایی ملی یا گواهینامه رانندگی به عنوان مدرک احراز هویت

هرگونه قبض مشتمل بر نام و آدرس شما از جمله قبض گاز، آب، برق، تلفن ثابت یا صورت حساب بانکی برای احراز آدرس

با تأیید مدارک بالا می‌توانید به طور کامل در بروکر تریدرز وی فعالیت کنید و از تمامی امکانات آن بهره‌مند شوید.

انواع حساب‌های تریدرز وی

  • با بررسی حساب‌های معاملاتی بروکر تریدرز وی، تفاوت چشمگیری را نمی‌بینید؛ همه حساب‌ها با واریز ۱۰ دلار ایجاد می‌شوند. اگر شما یک کاربر تازه‌کار هستید، بهتر است که حساب سنت را انتخاب کنید؛ زیرا در این حساب، هزینه اسپرد صفر است.
  • تنها حسابی که در بروکر تریدرز وی بدون کمیسیون است، حساب “MT4.VAR” است. در صورت ایجاد حساب دیگری در این کارگزاری، باید برای هر ۱۰۰ هزار دلار گردش مالی حدود ۳ دلار کمیسیون پرداخت کنید.
  • حساب مجازی یا دمو بروکر تریدرز وی به حسابی اشاره دارد که به شما اجازه می‌دهد بدون ایجاد ریسک برای سرمایه اصلی‌تان، در بازار معامله و وضعیت حساب‌ها را به‌صورت زنده مشاهده کنید. در بروکر تریدرز وی، ایجاد حساب دمو یا مجازی بسیار ساده است.
  • حساب بدون سواپ تریدرز وی حسابی است که شامل بهره شبانه برای معاملات بازمانده بیش از یک روز نمی‌شود. اگر تمایل به داشتن حساب اسلامی بدون سواپ در بروکر تریدرز وی دارید، باید ابتدا یک حساب MT4.VAR ایجاد کنید؛ سپس از طریق ارسال یک‌ایمیل به پشتیبانی، درخواست فعالسازی حساب بدون سواپ را بفرستید.
  • حساب PAMM بروکر تریدرز وی مشابه یک صندوق سرمایه‌گذاری عمل می‌کند که به عنوان سرمایه‌گذار می‌توانید سرمایه خود را واریز کنید و از سود معاملات مدیر حساب بهره‌مند شوید. متأسفانه در بروکر تریدرز وی، حساب PAMM یا حتی کپی ترید موجود نیست.

انواع حساب‌های تریدرز وی

کمیسیون یا اسپرد بروکر تریدرز وی

سطح کمیسیون یا اسپرد در این کارگزاری متغیر است و به نوع حساب معاملاتی شما بستگی دارد؛ یعنی از صفر به بالا آغاز می‌شود. در هر معامله‌ای، کمیسیون یا اسپرد بروکر تریدرز متغیر است. البته روش دریافت کمیسیون یا اسپرد به نوع پلتفرم معاملاتی که از طریق شرکت کارگزاری استفاده می‌کنید هم بستگی دارد.

روش‌های واریز و برداشت tradersway

این کارگزار از روش‌های مختلف واریز و برداشت حمایت می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این کارگزار برای ما ایرانیان «پشتیبانی آن از واریز و برداشت به ریال» است که از طریق «تاپ چنج» انجام می‌شود. دیگر روش‌های واریز و برداشت شامل بیت کوین، تتر، ریپل، لایت کوین، Neteller، Tether و Skrill می‌شوند.

آموزش حساب اسلامی در بروکر تریدرز وی

حساب اسلامی یک نوع حساب است که در آن بهره شبانه یا سواپ به کاربران ارائه نمی‌شود. برای ایجاد حساب اسلامی در بروکر تریدرز وی باید پس از افتتاح حساب، با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست تغییر وضعیت حساب خود را به حساب اسلامی ارسال کنید.

دارایی‌های معاملاتی در بروکر تریدرز وی

یکی از ویژگی‌های مثبت بروکر تریدرز وی «داشتن نماد‌های متنوع برای معاملات» است که با اسپرد شناور ارائه می‌شوند. دارایی‌های معاملاتی در بروکر تریدرز وی عبارت‌اند از:

  • انواع جفت ارز‌های فارکس
  • کریپتو کارنسی‌ها
  • شاخص‌های بزرگ جهان
  • فلزات گران‌ب‌ها و برخی کالا‌ها

پشتیبانی بروکر تریدرز وی

تریدرز وی، پشتیبانی خوبی دارد. در صورتی که با مشکلاتی روبه‌رو شدید، می‌توانید از طریق چت درون سایت یا شماره‌های زیر با کارگزاری تماس بگیرید تا مشکل شما برطرف شود. این بروکر در تمامی روز‌های هفته، ۲۴ ساعته به خدمات شما علاقه‌مند است.

حساب جدید: farsi@tradersway.com

پشتیبانی فنی: farsi@tradersway.com

خدمات مشتریان: farsi@tradersway.com

تلفن: ۲۲۱۰ ۸۱۴۴ ۲۰ (۰) ۴۴ +

میز معامله: ۲۱۲۰ ۸۱۴۴ ۲۰ (۰) ۴۴ +

فاکس: ۴۸۰۱ ۷۰۲۳ ۲۰ (۰) ۴۴ +

سخن پایانی

کارگزار تریدرز وی یکی از نام‌های کم‌تر شنیده شده در جامعه معاملاتی ایران است که به مدت حدود ۱۲ سال در عرصه فعالیت داشته اما تاکنون به نتیجه قابل توجهی دست نیافته است. یکی از ویژگی‌های این کارگزار، ارائه پلتفرم‌های معاملاتی مانند “cTrader” است.

وجود دارایی‌های معاملاتی، اسپرد‌ها و کمیسیون‌های منطقی و خدمات قابل قبول منجر به ایجاد نگاهی مثبت نسبت به این کارگزاری شده است. به‌طورکلی می‌توان گفت که تریدرز وی اولین گزینه برای معامله‌گران ایرانی نیست؛ اما به‌عنوان یک گزینه نادرست هم در نظر گرفته نمی‌شود.

سؤالات متداول

آیا این تریدر پشتیبان فارسی زبان دارد؟

این تریدر هم سایت فارسی دارد و هم دارای پشتیبانی آنلاین به زبان فارسی است.

راه‌های واریز و برداشت در کارگزار TradersWay چگونه است؟

در این بروکر شما به خدمات پرفکت‌مانی، برداشت و سپرده ارز‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و ریپل و استفاده از سرویس پرداخت الکترونیکی شرکت تاپ چنج (که امکان پرداخت به ریال را دارد) دسترسی خواهید داشت.

پشتیبانی کارگزار TradersWay چگونه است؟

این کارگزاری دارای وب‌سایت فارسی و پشتیبانی آنلاین به زبان فارسی از طریق واتس‌اپ و تلگرام است. این دو قابلیت به‌عنوان مزیت برای این کارگزاری مطرح می‌شوند. لازم به ذکر است که وب‌سایت فارسی این کارگزاری بیشتر به یک نسخه ترجمه‌ شده از وب‌سایت انگلیسی شباهت دارد.

منبع:

https://tradersunion.com/brokers/forex/view/traders_way/



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.