میلیاردر شدن با ارز دیجیتال + جزئیات کامل

0 67

میلیاردر شدن با ارز دیجیتال – آربی سیگنال

شما در حال مطالعه مقاله ۶ از ۱۲ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

میلیاردر شدن با ارز دیجیتال یک رویا است یا در واقعیت هم می‌توان به آن رسید؟ آیا بهترین ارزهای دیجیتال برای سود میلیاردی وجود دارند یا اینکه میلیاردر شدن با ارز دیجیتال هم بیشتر شبیه به یک بازی و سرگرمی است که قرار است در آن تمام دارایی‌های خود را از دست بدهیم؟ این مقاله می‌تواند تبدیل به یک نقطه عطف بزرگ در زندگی مالی شما شده و شرایط بسیار جذابی را برای شما به وجود آورد. البته اگر به خوبی به آن دقت کنید. تلفیق آن با آموزش رایگان ارز دیجیتال نیز می‌تواند فرصت طلایی میلیاردر شدن را برای شما به وجود آورد.

نمودار زیر، روند حرکت قیمت ارز دیجیتال فانتوم را از ابتدای ورود به بازار رمز ارزها تا زمان نگارش این مقاله را نشان می‌دهد. فانتوم بهترین ارز دیجیتال جهان نیست و میزان سودآوری و رشد آن نیز در یک رده‌بندی کلی حتی در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا نیز قرار نمی‌گیرد. اما با هم ببینیم چه اتفاقی در قیمت این رمز ارز رخ داده است.

میلیاردر شدن با ارز دیجیتال

در سال ۱۳۹۷ که همین ۵ سال پیش است، قیمت ارز دیجیتال فانتوم چیزی در حدود ۰.۰۰۱۷ دلار بود و دلار در آن زمان در بازار آزاد ایران با قیمت ۱۳۵۰۰ تومانی داد و ستد می‌شد. در واقع اگر شما می‌خواستید فقط ۱۰ میلیون تومان روی این رمز ارز سرمایه گذاری کنید ابتدا باید آن را به دلار تبدیل می‌کردید که سرمایه شما در حدود ۷۴۰ دلار می‌شد. با این پول در بازار می‌توانستید ۴۳۵,۲۹۴ توکن فانتوم را با ن قیمت خریداری کرده و در اختیار داشته باشید.

قیمت ارز دیجیتال فانتوم در طول تقریبا ۲ سال و ۸ ماه از ۰.۰۰۱۷ به حدود ۳.۵ دلار رسیده است. حالا با هم ببینیم پول شما در طول این کمتر از ۳ سال چقدر شده است. شما ۴۳۵,۲۹۴ توکن فانتوم داشتید که با این قیمت سرمایه شما به ۱,۵۲۳,۵۲۹ دلار می‌رسید. کمی بیشتر از ۱.۵ میلیون دلار. با توجه به قیمت دلار ۲۸ هزار تومانی در بازار آزاد ایران در آن زمان، سرمایه شما کمی بیشتر از ۴۲.۵ میلیارد تومان بود. تبدیل سرمایه ۱۰ میلیون تومانی به بیش از ۴۲ میلیارد تومانی در کمتر از ۳ سال. تبریک می‌گوییم شما میلیاردر جدید ایرانی هستید. اما یک سوال بسیار بسیار مهم

حالا چگونه میلیاردر شدن با ارز دیجیتال را ممکن سازیم؟

این همان سوالی است که در این مقاله به دنبال پاسخ دادن به آن هستیم. با ما در یک مقاله بسیار جنجالی همراه باشید.

میلیاردر شدن با ارز دیجیتال از زبان غرغروها

خوب سوار بر ماشین زمان روند تغییرات قیمت ارز فانتوم را مرور کردیم و متوجه شدید که این رمز ارز در واقعیت و روی کاغذ سرمایه کاربران خود ر در کمتر از ۳ سال ۲۰۰۰ برابر کرده بود. دقیقا همین جاست که غرغروها وارد می‌شوند.

  • چطور باید می‌دانستیم که در سال ۱۳۹۷ فانتوم بخریم؟
  • اصلا بر فرض فانتوم می‌خریدیم، چطور باید می‌دانستیم که آن را تا کی نگه داریم؟
  • تحلیل گذشته ارز دیجیتال ساده است، در آینده چطور می‌توان این اتفاق را تکرار کرد؟
  • شاید ارز دیجیتال دیگری می‌خریدیم و سرمایه ما نابود می‌شد؟

جامعه غرغروها در بازارهای مالی کم نیستند. افرادی که با سرمایه گذاری اشتباه سرمایه‌های خو درا به باد داده و یا حتی جرات ورود به این بازارها را نداشته‌اند، این جامعه را تشکیل می‌دهند. البته کانون بورس متعلق ب همه جامعه ایرانی است و برای این دست‌ از افراد نیز خبرهای خوبی داریم. اول از همه پاسخ سوالات غرغروها را با هم مرور کنیم.

چطور باید می‌دانستیم که در سال ۱۳۹۷ فانتوم بخریم؟

اولا که لازم نبود حتما فانتوم بخرید. اگر در سال ۱۳۹۷ در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری می‌کردید و البته با دانش تحلیلی و سرمایه گذاری در این بازار آشنا می‌شدید، تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها در طول همین ۲ سال و ۸ ماه سودی کم و بیش نزدیک به همین مقدار را برای شما ایجاد می‌کرد. پس حتما نباید فانتوم می‌خریدیم و فقط باید می‌آموختیم و در بازار سرمایه گذاری می‌کردیم.

اصلا بر فرض فانتوم می‌خریدیم، چطور باید می‌دانستیم که آن را تا کی نگه داریم؟

ظرفیت شما چقدر است؟ شما یک سرمایه ۱۰ میلیون تومانی در اختیار داشتید که به دنبال رشد آن بودید. این سرمایه در طول یک بازه زمانی سیار کوتاه ۳ ساله به ۴۲ میلیارد تومان رسیده است. خوب شما وقتی سرمایه به ۳۵ میلیارد رسید می‌فروختید. در ۳۰ میلیارد تومانی می‌فروختید. با ۲۰ میلیارد تومان از بازار خارج می‌شدید. با ۱۰ میلیارد تومان کوله بار خود را می‌بستید. حتی تبدیل کردن ۱۰ میلیون تومان به ۱ میلیارد تومان در طول کمتر از ۳ سال هم اتفاق بزرگی برای یک سرمایه گذار است که می‌توانستید آن را رقم بزنید.

البته نکات و روش‌هایی وجود دارد که شما از این بازه ۱۰ میلیون به ۴۲.۵ میلیارد تومان، حداقل یک سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی را به راحتی برای خود به دست می‌آوردید. اگر شما بت شکست خط روند روی نمودار (خط آبی) برای خرید فانتوم اقدام می‌کردید، سرمایه شما در بالا الگوی دو قلو سقف به ۲۰ میلیارد تومان می‌رسید. خط روند چیست و دو قلو سقف کجاست؟ اینها همان نکاتی است که برای معامله‌گری در بازار ارز دیجیتال بدانید تا تجربه میلیارد شدن با ارز دیجیتال را به دست آورید.

تحلیل گذشته ارز دیجیتال ساده است، در آینده چطور می‌توان این اتفاق را تکرار کرد؟

اکنون در خرداد سال ۱۴۰۲ هستیم و ما در حال تحلیل بهترین ارزهای دیجیتال برای میلیاردر شدن در این بازار در دو سه سال آینده. این هم هدیه ما به شما. از اول هم قرار نبود که در این مقاله گذشته را کلنگ بزنیم. بلکه به دنبال این هستیم که میلیاردر شدن با ارز دیجیتال را برای آینده خود و شما مدل کنیم. با انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای میلیاردر شدن که در ادامه معرفی خواهیم کرد، شما می‌توانید امروز فانتوم شکار کنید.

شاید ارز دیجیتال دیگری می‌خریدیم و سرمایه ما نابود می‌شد؟

مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال یکی دیگر از دانش‌هایی است که می‌تواند شما را به سمت یک سرمایه گذاری عالی و کم ریسک هدایت نماید. صرف اینکه شما وارد بازار شده و با باز کردن سایت کوین مارکت کپ یکی از رمز ارزها را انتخاب و بخرید، قرار نیست تجربه میلیاردر شدن با ارز دیجیتال را برای شما رقم بزند. برای این منظور باید دانش و تجربه کافی به دست ورید و کم کم سرمایه گذاری خود را با مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه ادامه دهید.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

چند داستان واقعی میلیاردر شدن با ارز دیجیتال

با چالشی که در ابتدای مقاله میلیاردر شدن با ارز دیجیتال برای شما ایجاد کردیم، حالا سوال بسیار مهمی که ممکن است ذهن شما را به خود معطوف کرده باشد این است که چه کسی در این سال‌ها میلیاردر شده و اصلا کسی بوده که این شکار بزرگ را داشته باشد. بله افراد زیادی در طول همین چند سال تبدیل به میلیاردرهای امروز شدند. اگر شما آنها را نمی‌شناسید، برای این منظور است که وارد بازار رمز ارزها نشده و با جامعه این بازار آشنا نیستید. استاد مهدیار حاجی علی استاد بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال در کانون بورس یکی از تریدرهای موفق این بازار است که می‌تواند نمونه خوبی برای شما باشد. با حضور در دوره جامع ارز دیجیتال می‌توانید به صورت مستقیم از دانش استاد استفاده کنید.

برای اینکه مقاله ما خیلی جنبه تبلیغاتی پیدا نکند و ذهن شما را هم خیلی به این سمت نکشانده باشیم، چند مثال واقعی خارج از مجموعه کانون بورس را برای شما در جیب داریم. وزیر اقتصاد در سال ۱۴۰۱ در یک مصاحبه ابراز کرد که در تهران و در طول سال ۱۴۰۰ فقط در یک کارت خوان بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان گردش مالی از بازار کریپتوکارنسی رقم خورده است. یکی از نهنگ‌های ارز دیجیتال شیبا اینو که سرمایه وی بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان است، ایرانی است و در طول همین ۳ سال مثال فانتوم روی ارز دیجیتال شیبا اینو سرمایه گذاری کرده است.

اینها مثال‌هایی هستند که نشان می‌دهند میلیاردر شدن با ارز دیجیتال امکان پذیر است و قبلا هم رخ داده و خیلی‌ها این مسیر را طی کرده‌اند. حالا نوبت شماست که کوله بار خود را ببندید.

البته دلمان نمی‌آید که شما را ناامید کنیم، اما ارز دیجیتال در شرایط کنونی تنها راه حلی است که می‌تواند شما را در چند سال آینده به جمع میلیاردها اضافه نماید. هیچ بازار و روش سرمایه گذاری دیگری پتانسیل بالای این بازار را نداشته و اگر سرمایه خیلی زیادی در دسترس ندارید، تنها انتخاب شما ارز دیجیتال است.

بازار ارز دیجیتال یک فرصت برابر برای تمام کاربران جهانی است تا بتوانند با یک سرمایه گذاری منطقی و مناسب، ارزش دارایی‌های خود را در طی یک بازه زمانی کوتاه چند ساله به چند صد هزار برابر برسانند. اگر این فرصت را از دست بدهید، احتمالا باید منتظر یک معجزه بنشینید تا از شما نیز به عنوان میلیاردر یاد شود. فراموش نکنید که کار کردن و درآمد ثابت شغلی هیچ مزیتی در دنیای امروز ندارد و حتی شما بالاترین حقوق‌ها را نیز دریافت کنید، زیر فشار سنگین تورم شکسته خواهید شد. پس فرصت را غنیمت بشمارید.

پولدار شدن با ارز دیجیتال گام به گام

خوب حالا چه کنیم؟ اگر از بندهای قبلی گذشتید و هنوز هم همراه ما در این مقاله می‌باشید، به شما تبریک می‌گوییم. شما در حال مطالعه یکی از بهترین فرصت‌های معاملاتی و سرمایه گذاری هستید که می‌تواند در چند سال آینده حال خوب مالی برای شما رقم بزند. ما هم سعی می‌کنیم که تجربیات خود را به صورت کامل با شما در میان بگذاریم که اگر در این مسیر قدم می‌گذارید، خطرات را هم بشناسید و یک سرمایه گذاری مطمئن رقم بزنید.

قبل از هر چیزی باید مراحل پولدار شدن با ارز دیجیتال را با هم بررسی کنیم. البته این مقاله تنها به معرفی مراحل پولدار شدن در ارز دیجیتال ختم نشده و جذابیت اصلی آن به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری مربوط می‌شود. اما یک سرمایه گذار آگاه حتما باید ابتدا مسیر خود را در فرایند سرمایه گذاری بشناسد.

برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها در قدم اول شما باید به صورت حرفه‌ای آموزش ببینید. بازار را بشناسید و روش‌های سرمایه گذاری مطمئن را درک کنید. برای موفقیت در بازار رمز ارزها شما به دانش‌های زیر نیاز خواهید داشت:

  • شناخت مفاهیم اولیه بازار ارز دیجیتال
  • آشنایی با تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال
  • تسلط کامل به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال
  • شناخت روش‌های تحلیل آنچین بازار رمز ارزها
  • مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه در بازار رمز ارزها
  • کنترل احساسات و روانشناسی ترید در بازار
  • درک ساختار و مفهوم بازار ارز دیجیتال

البته نگران نباشید. قرار نیست چندین سل مطالعه و تحقیق کنید تا به تسلط کافی در همه این دانش‌ها برسید. حتی با خرید پکیج آموزشی ارز دیجیتال نیز امکان رسیدن به چنین تسلطی برای شما وجود خواهد داشت. بهتر است در این باره کمی باهوش عمل کنید و خیلی سریع تمام نکات لازم برای ترید در ارز دیجیتال را بیاموزید و شروع کنید. اکنون در یکی از بهترین برهه‌ها برای سرمایه گذاری در این بازار قرار داریم و این اتفاق بزرگ و جذاب می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا زندگی مالی خود را از این رو به آن رو تبدیل کنید.

نکته بعدی که در مراحل پولدار شدن در ارز دیجیتال باید به آن اشاره کنیم، داشتن دید سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت است. بسته به میزان سرمایه‌ای که در اختیار دارید، اولویت اصلی شما باید هولد و سرمایه گذاری یکی دو ساله باشد. اگر پول بیشتری داشتید و مدیریت سرمایه به شما اجازه داد، بخشی از سرمایه خود را برای سرمایه گذاری میان مدت و حتی کوتاه مدت چند هفته‌ای کنار بگذارید و از این بازار در چند جنبه سود به دست آورید. اتفاقی که می‌تواند میزان سود نهایی شما از سرمایه گذاری در این بازار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

آیا واقعاً می‌توانیم به میلیاردر شدن با ارز دیجیتال امیدوار باشیم؟

قیمت ارز دیجیتال سولانا در بازار حدود ۱۵ دلار است. پولکادات را می‌توانید با قیمت ۴.۵ دلاری بخرید. پالیگان هنوز به ۱ دلار هم نرسیده است. دوج کوین ۰.۰۶ دلار قیمت دارد. اتم ۸ دلاری، استلار ۰.۰۸ دلاری، فایل کوین ۳ دلاری، ایپ کوین ۲.۳ دلاری و و و نشان می‌دهند که این بازار یک بازار نوپا و تازه به دوران رسیده است و هنوز خیلی زود است که درباره از دست رفتن فرصت‌ها در آن صحبت کنیم. شما با کمی تجربه و کسب دانش‌های لازم با فرصت‌های بسیار زیادی روبرو خواهید شد که می‌توانید از آنها برای پیشبرد اهداف مالی خود استفاده نمایید.

شاید اگر سال ۱۴۰۶ در حال مطالعه این مقاله باشید، تمام این فرصت‌ها رقم خورده‌اند. آن وقت باید بنشینید و دوباره افسوس بخورید و اصلا معلوم نیست که شرایط بازار رمز ارزها در آن زمان نیز به جذابیت امروز باشد. اگر میلیاردر شدن با ارز دیجیتال برای اولین بار بود و اکنون در سال ۲۰۱۱ بودیم، به شما حق می‌دادیم که به این مقاله و این بازار شک داشته باشید و وارد بازار  پر پیچ و خم رمز ارزها نشوید. اما اکنون در سال ۲۰۲۳ هستیم و بازار چندین مرحله کاربران خود را میلیاردر کرده و اکنون هم در فرصت بسیار خوبی قرار دارد. اینکه این فرصت را از دست بدهید، دقیقا به سهل انگاری شخص شما برمی گردد. این ابر نوبت شما است که در بازار ارز دیجیتال پولدار شوید.

چقدر پول لازم داریم؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که برای میلیاردر شدن در بازار ارز دیجیتال چقدر پول لازم داریم؟ ۱ میلیون تومان، ۱۰ میلیون، ۱۰۰ میلیون، ۱ میلیارد یا ۱۰ میلیارد؟ واقعیت این است که برای میلیاردر شدن در بازار ارز دیجیتال به مقدار کافی پول لازم دارید، نه خیلی زیاد و نه خیلی کم. شاید اگر افسار قیمت دلار در بازار آزاد ایران تا این حد گسیخته نبود و در یک سال قیمت آن به بیش از دو برابر افزایش پیدا نمی‌کرد، سرمایه کمی برای ورود به ابزار و انتظار پولدار شدن در آن را نیاز داشتید. حتی همان ۱۰ میلیون تومان هم می‌توانست سرمایه خوبی برای رسیدن به آرزوهای مالی در این بازار باشد، اما اکنون شرایط کمی متفاوت است.

شما در نهایت به نسبت دارایی اولیه خود پول به دست خواهید آورد. اگر یک رمز ارز ارزش دارایی کاربران خود را ۱۰۰۰ برابر کند، ۱ میلیون تومان شما ۱ میلیارد شده و ۱۰ میلیون تومان شما ۱۰ میلیارد. ۱ میلیارد هم که داشته باشید سرمایه ۱۰۰۰ میلیاردی به جیب می‌زنید. پس انتخاب سرمایه اولیه مناسب برای ورود به بازار رمز ارزها بسیار مهم است.

چند توصیه برای کسانی داریم که نمی‌دانند چقدر پول وارد بازار نمایند و سرمایه گذاری خود را آغاز کنند. البته این توصیه‌ها فقط برای انتخاب مقدار سرمایه اولیه است و هنوز درباره نحوه خرید و معامله‌گری در این بازار چیزی نگفته‌ایم. پس عجله نکنید و همه پول خود را بیت کوین نخرید.

برای کسانی که هیچ دغدغه مالی نداشته و محدودیتی از نظر میزان سرمایه ندارند، یک سرمایه ۲ میلیارد تومانی برای ورود به ارز دیجیتال کافی است. البته نه اینکه این بازار پتانسیل بالاتری نداشته باشد خیر، بلکه انتظاراتی که از این بازار برای دو سه سال آتی داریم، با همین مقدار سرمایه اتفاق بزرگی خواهد بود و بیش از آن واقعاً نیاز نیست. کما اینکه افزایش قابلیت وجه سرمایه اولیه می‌تواند ریسک سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

اما کسانی که محدودیت سرمایه اولیه دارند، بهتر است حتما در این باره به دنبال اتخاذ یک روش مناسب باشند. اول اینکه نباید خانه و ماشین خود را برای ورود به بازار ارز دیجیتال بفروشید. اصلا آنها هم یک روش سرمایه گذاری هستند و باید در سبد سرمایه شما باشند. پس با این دید بازار رمز ارزها را آغاز نکنید. اما به هر حال توجه کنید که سرمایه شما در بازار به چند‌بخش تقسیم خواهد شد. پس بهتر است پول کافی برای ورود به بازار را داشته و سرمایه خود را با توجه به هدفی که در نهایت دارید، انتخاب کنید.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

فرصت‌های پولدار شدن در بازار ارز دیجیتال

درباره فرصت‌های پولدار شدن در بازار ارز دیجیتال باید چند نکته مهم را به شما یادآور شویم. یک اصل مهم اقتصادی بیان می‌کند که هر چقدر پتانسیل سودآوری یک روش بیشتر باشد، ریسک آن نیز بیشتر است. این موضوع را با یک مثال ساده برای شما بیان می‌کنیم. فرض کنید که به دنبال مقایسه پتانسیل سودآوری بیت کوین و شیبا هستیم. بیت کوین اگر به قیمت ۲۰۰ هزار دلار هم برسد، با توجه به قیمت ۲۵ هزار دلاری امروز خود، سرمایه شما را ۱۶ برابر خواهد کرد. در حالی که شیبا خیلی پتانسیل سودآوری چند صد برابری را نیز دارد. با این حساب شیبا به مراتب جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاری خواهد داشت، اما نکته مهم اینجاست که احتمال از بین رفتن کامل بیت کوین بسیار کم است، اما شیبا چنین احتمالی را در درصد بالاتر دارد.

با ذکر این نکته حالا باید شما یک روش کاملا منطقی و ایده آل برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال در پیش بگیرید تا موفقیت شما تضمین شده باشد. اگر شما تمام پول خود را صرف خرید رمز ارزهایی مانند شیبا کنید، پتانسیل سودآوری قابل توجهی برای خود رقم زده‌اید، اما از طرف دیگر ریسک سرمایه گذاری شما بسیار بسیار زیاد شده و این خط وجود دارد که بعد از دو سال شما این بازار را بدون هیچ دارایی ترک کنید. اتفاقی که اصلا منطقی و عاقلانه نیست.

فرصت‌های پولدار شدن در بازار ارز دیجیتال را می‌توانیم به سه دسته زیر تقسیم کنیم:

  • پتانسیل سودآوری کم با ریسک کم
  • پتانسیل سودآوری متوسط با ریسک متوسط
  • پتانسیل سودآوری بالا با ریسک زیاد

با این حساب رمز ارزها را نیز باید در این سه دسته قرار داده و به فکر استفاده از یک روش منطقی برای سودآوری و سرمایه گذاری در بازار باشیم. فراموش نکنید که اگر قرار به استفاده از هیچ تکنیک یا مدیریت سرمایه‌ای نباشد، شما در حال قمار کردن هستید و بهتر است سراغ بازار ارز دیجیتال نروید. زیرا این بازار در قمار بسیار خبره است و به راحتی شما را زمین خواهد زد. حضور در کازینوها برای قمار گزینه بهتری برای این دست از افراد است.

برای اینکه یک سرمایه گذاری حرفه‌ای در این بازار داشته باشید، باید فرصت‌های پولدار شدن در ارز دیجیتال را کنار هم قرار داده و از پتانسیل همه آنها استفاده نمایید. این مهم باعث می‌شود تا هم ریسک سرمایه گذاری شما کاهش پیدا کند و هم احتمال موفقیت شما در بازار. البته مسلما پتانسیل سودآوری حساب شما را نیز کاهش خواهد داد.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

پلن میلیاردر شدن با ارز دیجیتال

حالا کم کم نوبت به این می‌رسد تا درباره شرایط میلیاردر شدن با ارز دیجیتال و رسیدن به سودهای بالا در این بازار منطقی‌تر و کمی‌تر صحبت کنیم. نکات کاربردی می‌توانند راهنمای خوبی برای سرمایه گذاری شما در این بازار باشند. به عنوان یک پلن کاربردی برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال توصیه ما این است که:

  • ۵۰ درصد از سرمایه‌های خود صرف خرید رمز ارزهایی با ریسک پایین نمایید.
  • ۳۰ درصد از سرمایه خود را صرف خرید رمز ارزهایی با ریسک متوسط نمایید.
  • ۲۰ درصد از سرمایه خود را صرف خرید رمز ارزهایی با ریسک بالا کنید.

این پلن می‌تواند بهترین پلن برای کسانی باشد که سرمایه کافی ئ مناسبی در اختیار دارند و ۲۰ درصد سرمایه آنها نیز مبلغ قابل توجهی است. اما اگر سرمایه زیادی ندارید، ممکن است نیاز به ایجاد تغییراتی در این پلن داشته باشید. به عنوان مثال اگر سرمایه شما خیلی ک بود می‌توانید این درصدها را با درصدهای زیر عوض کنید:

  • ۲۰ درصد ریسک پایین
  • ۵۰ درصد ریسک متوسط
  • ۳۰ درصد ریسک بالا

دقت کنید که در این پلن مدیریت سرمایه ریسک معاملات شما افزایش پیدا کرده و در کنار آن پتانسیل سودآوری شما نیز بیشتر شده است. بیایید این پلن‌ها را با مثال‌های پولی برای شما ساده‌تر کنیم.

فرض کنید که سرمایه مشا برای ورود به بازار ارز دیجیتال ۱ میلیارد تومان باشد. یک ارز دیجیتال با ریسک بالا معمولا قیمت پایینی دارد و شما با صرف هزینه‌های ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی نیز می‌توانید توکن‌های بسیار زیادی از آنها را خریداری کرده و انتظار رسیدن به سودهای بسیار زیادی را داشته باشید. برای چنین سرمایه‌ای توصیه ما این است که فقط ۱۰ درصد از سرمایه اولیه صرف خرید رمز ارزهای با ریسک بالا شود. ۱۰۰ میلیون تومان می‌تواند پتانسیل سودآوری بالایی را در بازار برای شما رقم بزند. از طرف دیگر صرف ۵۰ درصد از این سرمایه برای خرید رمز ارزهای مطمئن نیز ریسک معاملات شما را به میزان زیادی کاهش خواهد داد.

حالا تصور کنید که کل سرمایه اولیه شما برای ورود به این بازار ۵۰ میلیون تومان باشد. اگر شما ۵۰ درصد از این سرمایه را صرف خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ریسک پایین کنید، عملا دیگری نمی‌توانید از پتانسیل سایر آلتکوین‌ها استفاده نموده و در نهایت درآمد شما نیز خیلی زیاد نخواهد شد. کما اینکه ۱۰ برابر شدن یک سرمایه ۱ میلیاردی می‌تواند سرمایه گذاری بسیار جذابی در ایران باشد اما ۱۰ برابر شدن یک سرمایه ۵۰ میلیون تومانی چندان هم جذاب نیست و در ایران ما خیلی رقم بالایی نخواهد بود.

با رسیدن به یک درک کامل از این مثال‌ها می‌توانید برای انتخاب بهترین پلن مدیریت سرمایه با توجه به مقدار دارایی اولیه خود اقدام کنید. فراموش نکنید که قرار نیست شما در این بازار قمار کنید و حتما باید در انتخاب پلن مدیریت سرمایه خوب عمل کنید تا در نهایت موفقیت شما تضمین شده باشد. اگر دانش کافی برای انتخاب این پلن را ندارید آموزش ببینید.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال با ریسک پایین

اولین دسته از رمز ارزهایی که شما می بایست برای خرید دست روی آنها بگذارید، ارزهای دیجیتال با ریسک پایین هستند. این دسته از رمز ارزها معمولا پتانسیل سودآوری کمتری داشته اما ریسک سرمایه گذاری روی آنها کم است. همان طور که می دانید خطرات زیادی در بازار ارز دیجیتال وجود دارد که یکی از آنها احتمال نابود شدن رمز ارزهای تعریف شده در بازار است. این خطر بزرگترین خطری است که می تواند شما را تهدید نماید. برای اینکه بتوانید از خطرات این چنینی در امان بمانید، می توانید سراغ رمز ارزهایی با ریسک پایین بروید که احتمال از بین رفتن آنها کم است. البته تعداد این دسته از رمز ارزها خیلی زیاد نیست.

بسیاری از معامله گران بزرگ بازار ارز دیجیتال معتقدند که چنین لقبی را فقط می توان به بیت کوین داد و بقیه رمز ارزها را نمی توان در این لیست قرار داد. البته خیلی هم بیراه نمی گویند و در سیگنال خرید ارز دیجیتال نیز نظر ما بیشتر بر این موضوع است. البته اگر بخواهیم در این باره کمی واقع بینانه تر صحبت کنیم، رمز ارزهایی مانند اتریوم و بایننس کوین را نیز می توان در این لیست قرار داد.

البته بسیاری از کاربران هم بر این باور هستند که این روش نمی تواند راهی برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال باشد و این دسته از رمز ارزها پتانسیل کافی برای میلیاردر کردن ما را ندارند. اکنون که در حال نگارش این مقاله هستیم، قیمت بیت کوین در حدود ۲۵۰۰۰ دلار است و با افزایش قیمت آن تا ۱۰۰ هزار دلار هم دارایی کاربران ۴ برابر خواهد شد. در واقع اگر شما ۱ میلیارد تومان امروز روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید، در این شرایط دارایی شما به ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا می نماید.

این روش به نظر مطمئن تر از خرید شیبا یا دوج کوین به نظر می رسد، اما موضوع مهم اینجاست که سود حاصل از آن خیلی زیاد نبست و هدف ما یعنی میلیاردر شدن با ارز دیجیتال را به سرانجام نمی رساند. در این مقاله بیشتر به دنبال معرفی رمز ارزهایی هستیم که سود حاصل از آنها بتواند چنین شرایطی را برای ما ایجاد نماید.

ارزهای دیجیتال با ریسک متوسط

دسته دوم از رمز ارزهایی موجود در بازار آنهایی هستند که پتانسیل سودآوری بیشتری نسبت به دسته اول دارند، اما ریسک آنها نیز بیشتر است. البته ریسک این دسته از رمز ارزها خیلی بالا نیست و قرار نیست نگران از بین رفتن کامل آنها باشیم. با این حال نسبت به بیت کوین ریسک معاملاتی بیشتری دارند.

تعداد رمز ارزهای بسیار زیادی را می توان در این دسته بندی قرار داد. از کاردانو گرفته تا پولکادات، فایل کوین، سند، مانا، ترون، چین لینک و رمز ارزهای این چنینی همگی در این لیست قرار می گیرند. البته که این رمز ارزها جذابیت های خاص خود را دارند، اما باز هم مد نظر ما در این مقاله نیستند و ما بیشتر به دنبال معرفی رمز ارزهای انفجاری برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال هستیم. برای این منظور باید سراغ دسته سوم از رمز ارزهای تعریف شده برویم که در ادامه آنها را برای شما تشریح خواهیم کرد.

بهترین ارزهای دیجیتال برای میلیاردر شدن

نوبت به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای میلیاردر شدن می رسد. دسته سوم از رمز ارزها آنهایی هستند که سود بسیار کلانی می توان از آنها به دست آورد. البته این دسته از رمز ارزها چالش بزرگ ریسک بالا و احتمال از بین رفتن را نیز دارند. به همین دلیل به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که پول زیادی روی آنها سرمایه گذاری کنید و البته شما باید یک سبد داشته باشید تا ریسک حاصل از این دسته زا رمز ارزها را کاهش دهید. برای این منظور روش های زیادی وجود دارد که در مدیریت سرمایه ارز دیجیتال به معرفی آنها پرداختیم.

توصیه ما این است که رمز ارزهایی که در ادامه معرفی می کنیم، که خیلی از آنها ممکن است شت کوین هم باشند را به خوبی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در صورت مناسب بودن آنها از نظر معیارهای سرمایه گذاری شخصی برای خرید آنها اقدام کنید. خرید این رمز ارزها بدون بررسی های جامع و کامل به هیچ وجه رفتار منطقی به نظر نمی رسد و ممکن است ریسک سرمایه گذاری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

SCLP جذاب اما با چاشنی ریسک

اولین ارز دیجیتالی که باید به معرفی آن بپردازیم، ارز دیجیتال SCLP است که پتانسیل کافی برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال را ایجاد می نماید. این رمز ارز در حال حاضر در رتبه های حدود ۷۰۰ از نظر ارزش بازار قرار گرفته و با قیمت ۰.۱۶ دلار در حال معامله است. کل تعداد توکن های تعریف شده برای آن در بازار ۱۰۰ میلیون توکن است و در حال حاضر نیز ۶۵ درصد از این توکن ها در دست معامله گران قرار گرفته و ترید می شود.

حجم معاملات SCLP نزدیک به ۲ میلیون دلار است و ارزش بازار آن نیز به بیش از ۱۰ میلیون دلار رسیده است. توکن SCLP بر روی بلاکچین بایننس چین تعریف شده و در حوزه دیفای، پرداخت ها و یالد فارمینگ کاربرد دارد. این شرایط نشان از این دارد که SCLP می تواند به مراتب ارزشمندتر از شرایط کنونی باشد. شاخص NVT این ارز دیجیتال در زمان کنونی برای ۵.۵ است که نشان از صعودی شدن قیمت آن در آینده و ارزشمند بودن آن برای سرمایه گذاری بلند مدت دارد.

برای بررسی بیشتر سراغ نمودار این رمز ارز رفته ایم. برای خرید SCLP می توانید از خدمات صرافی کوکوین استفاده کنید. در زیر نمودار این رمز ارز را در مقابل تتر در کوکوین شاهد هستید.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

همان طور که در بالا مشاهده می کنید، این رمز ارز در کف قیمتی خود قرار گرفته است. سابقه تاریخی آن نشان می دهد که قیمت SCLP قبلا به ۱۰۰ دلار برای هر توکن هم نزدیک شده و حتی تکرار همان قیمت هم می تواند سرمایه کاربران را نزدیک به ۱۰۰۰ برابر افزایش دهد. البته نباید از ریسک بالای سرمایه گذاری و ترید این رمز ارز نیز غافل شویم. توکن SCLP هنوز در صرافی بایننس لیست نشده و به همین دلیل انتظار داریم تا در صورت قرار گرفتن آن در لیست بایننس انفجار قیمتی قابل توجهی را در آن شاهد باشیم. برای نگهداری از SCLP می توانید از کیف پول متامسک استفاده کنید که امنیت قابل توجهی داشته و در دسترس تمام کاربران قرار دارد.

Front ناشناخته و دور از انتظار

ارز دیجیتال بعدی که در لیست رمز ارزهای با پتانسیل بالا برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال قرار می گیرد، رمز ارزی به نام Front است. احتمالا نام این رمز ارز را نشنیده باشید و خیلی درباره آن ندارید. انتظاری جز این هم نداریم. Front توکنی است که بر روی بلاکچین اتریوم توسعه پیدا کرده و در رتبه بندی رمز ارزها در کوین مارکت کپ هم رتبه خیلی خوبی ندارد. این رمز ارز همین حالا هم در این سایت نزدیک به ۴۴ هزار دنبال کننده دارد و در حوزه هایی مانند دیفای و استیکینگ تعریف شده است.

Front با ارزش بازار ۱۲ میلیون دلاری در لیست رمز ارزهایی با ریسک خیلی بالا برای ترید قرار گرفته است. ارزش حجم معاملات آن در هر ۲۴ ساعت به ۲ میلیون دلار می سرد. نکته بسیار جالب درباره Front این است که در مجموع ۱۰۰ میلیون توکن برای آن تعریف شده و از این ۱۰۰ میلیون توکن، ۹۰ میلیون آن توزیع شده و در دسترس کاربران قرار دارد.

برای اینکه ارزش بازار Front به عدد بسیار پایین ۱۰۰ میلیون دلار برسد، لازم است تا قیمت آن تا ۱ دلار افزایش یاد. چیزی حدود ۱۰ برابر ارزش کنونی Front که چندان دور از ذهن نیست. البته این رمز ارز قبلا قیمت های بالاتری را نیز تجربه کرده است.

توکن فرونت

نمودار بالا تغییرات قیمت Front را نشان می دهد. این رمز ارز بعد از یک صعود کامل، حال در کف قیمتی خود قرار گرفته و انتظار صعود برای آن چندان دور از ذهن نیست. توکن Front در سابقه تاریخی خود به قیمت ۱۰ دلاری هم رسیده که ۱۰۰ برابر قیمت کنونی آن است. ارز دیجیتال Front در لیست صرافی بایننس هم قرار دارد و می توان برای خرید ن از طریق این صرافی هم اقدام نمود.

ارز دیجیتال Pivx امیدوار کننده اما پر ریسک

رمز ارز بعدی که در لیست ما قرار گرفته و پتانسیل کافی برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال در آن وجود دارد، رمز ارزی به نام Pivx است. این ارز دیجیتال دارای یک شبکه بلاکچین اختصاصی است و این موضوع می تواند نقطه وقت آن در برابر توکن های قبلی باشد. ارزش بازار ۱۴ میلیون دلاری و حجم معاملاتی ۱.۶ میلیون دلاری باعث شد تا نیم نگاهی به شرایط آن از نظر سرمایه گذاری در بازار های زمانی میان مدت داشته باشیم.

برای Pivx در مجموع حدود ۷۴ میلیون توکن تعریف شده که تمام آن در بازار در دسترس است. حجم معاملات Pivx در طول یک دو روز گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش یافته و این موضوع نشان زا توجه به خرید آن در بازار است. قیمت آن هنوز به ۰.۲ دلار هم نرسیده و این دومین عاملی است که باعث شد تا Pivx را رمز ارزی با پتانسیل بالا برای پولدار کردن کاربران در نظر بگیریم.

البته این وضعیت در مقایسه با رمز ارزهای با کیفیتی مانند اتریوم و بی کوین بسیار دور از ذهن است و خیلی نمی توان به عنوان ارز دیجیتالی با ریسک معاملات کم اعتماد کرد و همچنان ریسک بالایی در معاملات آن وجود دارد.

توکن Pivx

نمودار بالا نشان می دهد که Pivx از سال ۲۰۱۷ با افت و خیزهای زیادی همراه بوده و موفق شده تا در تاریخچه خود قیمت ۱۵ دلاری را نیز رقم بزند. قیمت توکن Pivx در حال حاضر ۰.۱۹ است و تا سقف قیمتی آن باید منتظر حدود ۹۰ برابر شدن آن باشیم. البته قرار نیست تمام رمز ارزها دوباره به همان سقف قیمتی برگردند و برای این منظور باید آیتم ها و معیارهای مختلفی مورد بررسی و آنالیز قرار بگیرند. یک ارز دیجیتال علاوه بر این شرایط باید از نظر کاربردها و اهداف نیز در وضعیت خوبی باشد.

نکته مثبت درباره Pivx این است که این رمز ارز را می توانید در لیست بسیاری از صرافی های معتبر مشاهده کنید. در لیست بایننس قرار گرفته و کاربران ایرانی هم می توانند از طریق خدمات صرافی کوینکس برای خرید Pivx اقدام نمایند. کاربردهایی مانند استیکینگ، پرداخت و POS 3.0 نیز برای این توکن تعریف شده که می توانند در تصمیم گیری برای خرید آن مهم باشند.

ارز دیجیتال ORN منتظر یک اتفاق زیبا

پولدار شدن با ارز دیجیتالمیلیاردر شدن با ارز دیجیتال را با یک رمز ارز دیگر مناسب یعنی توکن ORN نیز امکان پذیر است. البته احتمالا متوجه شده اید که خیلی نمی توان روی این دست از توکن ا حساب ویژه ای باز کرد و ریسک سرمایه گذاری روی آنها بسیار زید است. به همین دلیل باید دقت ویژه ای در مدیریت سرمایه خود برای خرید آنها داشته باشید. ORN توکنی است که بر روش شبکه بلاکچین اتریوم توسعه پیدا کرده و دارای استاندارد ERC-20 است. این رمز را از این نظر می توان در کیف پول هایی که از این استاندارد پشتیبانی می نمایند، نگهداری کرد. کیف پول هایی مانند تراست والت یا متامسک می توانند شرایط خوبی برای نگهداری از این رمز ارز داشته باشند.

ORN در حوزه دیفای توسعه پیدا کرده و خدمات صرافی غیرمتمرکز را نیز ارائه می نماید. ارزش بازار این رمز ارز در شرایط کنونی حدود ۲۳ میلیون دلار است و تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای آن نیز ۱۰۰ میلیون توکن است. این مهم نشان از عرضه بسیار پایین آن دارد و همین امر می تواند دلیلی بر افزایش قیمت قابل توجه آن در آینده داشته باشد.

بیبی دوج مشهور و مجهول

ارز دیجیتال دیگری که می توانیم آن را نیز در این لیست قرار دهیم، بیبی دوج مشهور ولی عجیب و غریب است. این رمز ارز در چند ماه گذشته سودهای کلانی را برای بسیاری از کاربران به وجود آورده و به همین دلیل خیلی خا روی آن حساب می کنند. اما نباید خیلی معطوف آن شوید. پروژه بیبی دوج یک پروژه کاملا ساده است و برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال تنها باید به صورت موقت روی آن حساب کنید. در این بازار اگر رمز ارزی در طول یک بازه زمانی چند هفته با رشدهای بسیار کلان روبرو می شود، مورد توجه کاربران زیادی  قرار گرفته و صحبت برای خرید و فروش آن افزایش پیدا می کند. بیبی دوج نیز شرایط مشابهی دارد و این رمز ارز را نیز باید در این لیست با این دیدگاه مورد ارزیابی قرار دهیم.

توکن بیبی دوج بری روی شبکه اتریوم قرار گرفته و به عنوان یک میم کوین وارد بازار شده است. قابلیت خیلی خاصی نمی توانیم برای آن متصور بدانیم و تمام قابلیت های آن به افزایش قیمت ها و سوددهی در بازار معطوف می شود. با توجه به عرضه خیلی بالای تعریف شده برای آن، انتظار رسیدن به قیمت های خیلی بالا را نیز برای آن نداریم. فراموش نکنید که اگر قیمت این ارز دیجیتال به ۱ دلار برسد، ارزش بازار آن بیش از ارزش بازار کل بازار مرز ارزها در شرایط کنونی می گردد. از این رو چنین انتظاری نباید از آن داشته باشید و برای رسیدن به این قیمت ها شاید باید یک بازه زمانی چند ده ساله نیاز باشد. با این حال این رمز ارز می تواند در آینده ای نه چندان دور شرایط خوبی پیدا کرده و حداقل ارزش دارایی کاربران خود را تا چند هزار برابر نیز افزایش دهد.

ارز دیجیتال پپه

گاهی اوقات با توسعه رمز ارزهایی مانند پپه بیشتر به این نکته پی می بریم که بازار ارز دیجیتال تبدیل به یک بازار سوداگری برای بسرای از افراد و تیم ها شده است. چرا باید ارز دیجیتالی مانند پپه که هیچ خاصیت و کاربردی ندارد در طول دو ماه ارزش دارایی کاربران خود را ۱۰ برابر نماید.؟ چنین اتفاقی است که گاهی اوقات ما را از این بازار زده کرده و نسبت به آن ناامید می شویم. پپه هم مانند بیبی دوج روی شبکه اتریوم توسعه پیدا کرده و در حال حاضر هیچ کاربرد و هدفی جز رسیدن به سود و سوداگری برای آنم تعریف نشده است.

جالب است بدانید که پپه در یک بازه زمانی کوتاه ارزش دارایی کاربران خود را چند ده برابر کرد و همچنین به رتبه بسیار خوبی در بازار هم رسید. این رمز ارز را می توانیم نماد سوداگری هم در بازار رمز ارزها بدانیم که بدون هیچ خاصیتی در حال جولان دادن در وسط ارزهای دیجیتالی مانند چین لینک، فانتوم، گراف، کاردانو و … است. وقتی حجم معاملات آن به بیش از ۲۵۰ میلیون دلار رسیده، یعنی افراد زیادی هستند که میل به استفاده از رمز ارزهای مبتنی بر سوداگری دارند و همین موضوع هم ما را بر آن داشت تا پپه را نیز در لیست رمز ارزهای متعدد برای پولدار کردن شما در بازار ارز دیجیتال قرار دهیم. پپه با عرضه بسیار زیاد، امکان این را فراهم کرده تا افراد زیادی بتوانند با قیمت های پایین آن را خریداری کرده و در لیست رمز ارزهای خود برای رسیدن به سود در بازه های زمانی میان مدت قرار دهند.

فقط دقت داشته باشید که رمز ارزهایی مانند پپه بیشتر برای میان مدت می توانند گزینه خوبی باشند و در دراز مدت سرمایه گذاری بر روی آنها با ریسک بالایی همراه خواهد بود. همچنین بهتر است تنها بخش کمی از سبد سرمایه خود را روی این دسته از رمز ارزها قرار دهید تا در صورت بروز مشکلات ساختاری مانند آنچه که برای لونا رخ داد، خیلی متضرر نشوند.

ارز دیجیتال ren مشهور ولی ارزان

یکی از رمز ارزهایی که می‌توانیم روی آن نیز برای میلیاردر شدن در بازار ارز دیجیتال حساب کنیم توکن رن است. میلیاردر شدن با ارز دیجیتال نیاز به سرمایه اولیه مناسب دارد و این توکن از آن دسته از رمز ارزهایی است که می‌تواند با یک سرمایه اولیه مناسب سود قابل توجهی را در یک بازه زمانی میان مدت در دسترس شما قرار دهد. رن به عنوان یک توکن بر روی شبکه ارز دیجیتال اتریوم توسعه پیدا کرده و در پروژه دیفای به عنوان یک پلتفرم مناسب و کاربردی شناخته می‌شود.

حداکثر میزان عرضه در نظر گرفته شده برای این توکن یک میلیارد است و این موضوع نشان می‌دهد که عرضه خیلی زیادی را برای آن شاهد نیستیم. همچنین دارندگان و مالکان این توکن تامل زیادی برای نگهداری از رمز ارز های خود دارند و به نظر می‌رسد که آنها به آینده ارز دیجیتال رن به شدت امیدوار هستند و به همین دلیل خیلی نمی توانید فروشنده برای آن پیدا کنید. نکته بسیار مهم و جذاب درباره این ارز دیجیتال این است که در تاریخچه قیمت آن می‌توانیم اعداد جذاب نزدیک یک و نیم دلار را نیز برای آن شاهد باشیم که نشان از استعداد بالای آن برای سوددهی قابل توجه دارد.

از دیگر نکاتی که باعث شده تا ارز دیجیتال رن را نیز در این لیست برای شما قرار دهیم این است که این رمز ارز در پورتفوی بسیاری از صرافی‌های مشهور مانند صرافی هوبی قرار گرفته و حتی موسسه المیدا نیز آن را در پورتفوی سرمایه‌گذاری خود قرار داده است و از این بابت می توان انتظار داشت که شاهد تغییرات قابل توجه قیمت آن در آینده باشیم.

ارز دیجیتال civic

یکی دیگر از رمز ارزهایی که شاید درباره آن خیلی نشنیده باشید ولی آن را نیز می‌توانیم در لیست رمز ارزهای مناسب برای پولدار شدن در این بازار قرار دهیم رمز ارزی به نام سیویک است. ارز دیجیتال سیویک نیز به عنوان یک توکن در پلتفرم اتریوم توسعه پیدا کرده و امکان نگهداری از این رمز ارز در کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند متامسک و تراست ولت وجود دارد. یکی از مهمترین جذابیت‌های این ارز دیجیتال حضور آن در پلتفرم وب ۳ و همچنین اکوسیستم سولانا است که باعث شده تا توجه بسیاری از کاربران به سمت آن جلب شود و شاهد حجم بسیار بالای معاملاتی در طول هر ۲۴ ساعت برای آن نیز هستیم.

از دیگر ویژگی هایی که برای ارز دیجیتال سیویک میتوانیم با آن اشاره داشته باشیم عرضه محدود یک میلیارد تو کنی برای آن است که باعث شده تا انتظار رسیدن آن به قیمت های بسیار بالا را نیز به راحتی داشته باشیم. این ارز دیجیتال در تاریخچه قیمتی خود حتی موفق شده به بالای یک دلار هم برسد و حتی تکرار همان تاریخچه قیمتی نیز می تواند دارایی معامله گران و کاربران سیویک را چند ده برابر نماید.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

فن توکن ها

شاید جالب باشد اگر بدانید که فن توکن ها نیز از آن دسته از حرف هایی هستند که جذابیت های بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری داشته و استفاده از آنها در پروژه های سرمایه گذاری باعث میشود تا امکان رسیدن به سود های بسیار بالا برای کاربران وجود داشته باشد. فن توکن ها که از آنها به عنوان توکن های هواداری نیز شناخته می‌شود در واقع توکن‌های معرفی کننده یک تیم ورزشی هستند که طرفداران تیم مورد نظر می توانند با خرید این توکن ها از تیم خود حمایت نمایند و تحت تاثیر هم این حمایت‌ها شاهد افزایش قیمت های قابل توجهی برای آنها در بازار هستیم.

مشهورترین و بهترین فن توکن‌های تعریف شده در بازار ارز دیجیتال مربوط به تیم‌های ورزشی بسیار محبوب و باشگاه‌های ورزشی شناخته شده است که طرفداران و هواداران بسیار زیادی داشته و اتفاقاً حجم معاملات قابل توجهی را نیز در آنها شاهد هستیم و همین موضوع باعث شده تا احتمال رسیدن به موفقیت با خرید آنها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و شما می توانید بخشی از سرمایه های خود را بر روی خرید این دسته از رمز ارزها قرار دهید تا شانس رسیدن به سود های بسیار بالا برای شما بسیار افزایش پیدا کند.

از جمله مشهورترین و محبوب‌ترین فن توکن‌های تعریف شده در بازار ارز دیجیتال می‌توانیم به مواردی مانند فن توکن تیم بارسلونا و یا یوونتوس و حتی فن توکن تیم آرژانتین اشاره داشته باشیم که با رشد قابل توجهی روبرو شده و احتمال افزایش قیمت این دسته از توکن‌ها بسیار بالا خواهد بود. همچنین تیم های پر هوادار باند آث میلان ایتالیا ناپولی نیز از جمله باشگاه هایی هستند که دارای فن توکن های بسیار مشهور و محبوب بوده و خرید آنها نیز می تواند سود خوبی را در دسترس شما قرار دهد.

ارز سولار به دنبال اتفاقات جذاب

نوبت به معرفی یکی از رمز ارز های رسیده است که بهتر از مطالعه بیشتری بر روی آن داشته باشید و حتما دقت کنید تا آن را نیز در لیست یکی از گزینه های خود برای سرمایه گذاری در بازارهای طولانی مدت قرار دهید. ارز دیجیتالی که به دنبال معرفی آن هستیم رمز ارزی به نام سولار است که در حوزه دیفای و وب ۳ تعریف شده و کاربردهایی در متاورس و قرارداد هوشمند نیز دارد و به همین دلیل می‌توانیم آن را در دسته‌بندی انواع ارز دیجیتال در گروه‌های مختلفی قرار دهیم.

کاربرد های بسیار متنوع و همچنین اهداف بسیار عالی که در شبکه یک ارز دیجیتال تعریف شده باعث شده تا حتی صرافی های بسیار بزرگ دنیا نیز آن را در لیست گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری قرار دهند و انتظار داریم تا در نهایت شاهد افزایش قیمت قابل توجه آن در بازار رمز ارزها باشیم.

با توجه به اینکه حداکثر تو که در نظر گرفته شده برای عرض سولار در حدود ۵۷۰ میلیون تو کن است به همین دلیل ارزش خیلی زیادی را نیز برای آن شاهد نخواهیم بود و دقیقا به همین دلیل در گذشته شاهد رسیدن قیمت آن به نزدیک ۶ دلار هم بوده و اکنون فاصله بسیار زیادی از سقف قیمتی تاریخی خود دارد برای یک سرمایه گذاری جذاب را برای شما رقم خواهد زد. در نظر داشته باشید که حجم معاملات بسیار بالایی را نیز برای آن شاهد هستیم و هم این افزایش قابل توجه حجم معاملات آن نیز می‌توانند نشانه‌ای برای افزایش تعداد سرمایه گذاران بر روی این ارز دیجیتال در بازار باشد.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

ارز هیو در دید همه

یکی از رمز ارزهایی که در چند ماه گذشته مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفته و به همین دلیل بر آن شدیم تا آن را نیز در لیست گزینه‌های مناسب برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال قرار دهیم ارز دیجیتال هیو است. هیو به عنوان یک کوین دارای شبکه بلاکچین اختصاصی بوده و در پلتفرم های مختلفی مانند وب سه کاربرد دارد و به همین دلیل است که نگاه ها به آن در آینده می‌تواند به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. به صورت کلی ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ جذابیت های بسیار بالایی برای کاربران دارند و سرمایه گذاری بر روی آنها در سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

نکته بسیار جالب درباره این رمز ارز این است که با وجود رتبه بالایی که دارد حجم معاملات قابل توجهی را در هر ۲۴ ساعت برای آن شاهد هستیم و به همین دلیل است که این رمز ارز چشم بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار رمز ارزها را به خود مشغول کرده و خیلی‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی آن هستند.

تعداد کل سکه های در نظر گرفته شده برای این ارز دیجیتال کمی کمتر از ۵۰۰ میلیون سکه است و به همین دلیل شاهده قرار گرفتن آن در لیست ارزهای دیجیتال به تعداد محدود هستیم به همین موضوع می‌تواند شرایط بسیاری دارد را برای سرمایه گذاری بر روی آن در آینده به وجود آورد. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر از یک دلار است اما در تاریخچه قیمتی شاهد رسیدن آن به نزدیکی ۳ دلار هم بوده‌ایم و همین موضوع پتانسیل سودآوری آن را نیز در بازار رمز ارزها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌دهد و می‌توانیم امیدوار باشیم که با سرمایه گذاری بر روی آن به درصد سود بسیار بالایی برسیم.

هیو در لیست صرافی های بسیار مشهور و محبوب جهان یعنی بایننس قرار گرفته و به همین دلیل است که تمامی معامله گران در سرتاسر دنیا چشم به سرمایه گذاری بر روی آن دارند. همچنین پیش بینی ها از قیمت ارزهای نیز نشان می دهد که رمز ارز در حال حاضر فاصله بسیار زیادی با حداکثر قیمتی ممکن خود دارد و در آینده انتظار داریم تا رشد قیمتی آن به میزان بسیار بالایی نسبت به شرایط کنونی باشد.

ارز دیجیتال پوش پروتکل

کم‌کم رمز ارزهایی که به دنبال معرفی آنها هستیم برای شما عجیب و غریب به نظر می‌رسد و احتمالاً کمتر درباره آنها شنیده باشید و به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها می‌تواند ریسک بسیار بالایی داشته باشد و هر کسی نمی‌تواند چنین ریسکی را برای سرمایه‌گذاری خود بپذیرد. ارز دیجیتال پوش پروتکل نیز از آن دسته از رمز ارز‌هایی است که پتانسیل بسیار بالایی برای فناوری دارد و اگر شما در زمان مناسب برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید میتوانید شانس رسیدن به صورت های بسیار بالا را داشته باشید.

ارز دیجیتال پوش پروتکل به عنوان یک توکن بر روی شبکه اتریوم توسعه پیدا کرده و پلتفرم آن در موارد مختلفی از جمله وب ۳ و دیفای کاربرد دارد. همچنین اهدافی مانند کراس چین و سوشال مدیا و توسعه در این حوزه نیز باعث شده تا انتظار رسیدن به قیمت های بسیار بالا را برای آن در نظر بگیریم و سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال را برای آینده گزینه مناسبی در نظر بگیریم. ارزهای دیجیتال حوزه دیفای ع بسیار بالایی دارند و انتخاب یکی دو مورد از آنها برای سرمایه‌گذاری در پورتفو می‌تواند امکان استفاده از پتانسیل بالای رمز ارزهای این حوزه را برای شما فراهم آورد.

تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای ارز دیجیتال ۱۰۰ میلیون توکن است و در تاریخچه قیمتی نیز شاهد رسیدن قیمت آن به ۸ دلار نیز بوده این که این دو گزینه در کنار هم باعث شده تا شرایط بسیار مناسب تری را برای آینده برای پوشش پروتکل در نظر بگیریم و قرار گرفتن آن در لیست گزینه های مناسب برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال نیز کاملا منطقی به نظر برسد.

پولدار شدن با ارز دیجیتال

ارز دیجیتال لیسک

گزینه بعدی قرار گرفته در لیست رمز ارزهای مناسب برای پولدار شدن در بازار ارز دیجیتال رمز ارزی به نام لیست که دارای شبکه بلاکچین اختصاصی بوده و سرمایه‌گذاری برای آن به دلیل عرضه بسیار محدود جذابیت های بالایی دارد و شما خودتان نیز می توانید با بررسی شرایط این ارز دیجیتال در بازار به این نکته پی ببرید که چقدر سرمایه گذاری بر روی آن پتانسیل سودآوری قابل توجهی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

ارز دیجیتال لیسک که در حال حاضر با قیمت زیر یک دلار در بازار در حال معامله است در حالی که در گذشته شاهد رسیدن قیمت آن به حدود ۳۵ دلار هم بوده ایم و این موضوع می‌تواند نشان دهنده این باشد که این رمز ارز در آینده نیز پتانسیل رسیدن به چنین قیمتی را دارد که می‌تواند ارزش دارایی کاربران خود را به بیش از ۱۵ برابر افزایش دهد.

کلام آخر

بهترین گزینه های مناسب برای پولدار شدن در ارز دیجیتال را به شما معرفی کردیم و شرایط لازم برای میلیاردر شدن با ارز دیجیتال را با استفاده از رمز ارز های بسیار عالی و با پتانسیل بالای موجود در بازار برای شما بررسی کردیم. حالا نوبت به آن رسیده تا انتها شما را دعوت کنیم تا اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مناسب در بازار رمز ارزها هستید حتماً قبل از هر چیزی آموزش‌های لازم را پشت سر گذاشته و با دقت کافی و تسلط به روش های تحلیل بازار رمز ارزها به دنبال سرمایه گذاری بر روی آنها بروید.

با شرکت در دوره حضوری ارز دیجیتال و یا استفاده از پکیج غیر حضوری ارز دیجیتال به راحتی می توانید تمام دانش کافی برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها در اختیار داشته باشید. در این دوره ها ما سعی کردیم تا تمام جزئیات لازم برای یک سرمایه گذاری عالی را برای شما تشریح نمایید و اگر شما تمرین و ممارست را نیز به این موارد اضافه کنید در نهایت شانس موفقیت شما به میزان قابل توجهی در معاملات بازار ارز دیجیتال افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین اگر دیدگاهی درباره بهترین ارزهای دیجیتال برای میلیاردر شدن در بازار را دارید می توانید دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید و یا رمز ارزی را می شناسی که می تواند گزینه مناسبی برای این روش سرمایه گذاری باشد آن را در بخش دیدگاه ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش…



Source

Leave A Reply

Your email address will not be published.