معامله گری بر اساس پرایس اکشن و تحلیل بین بازاری توسط آریو راد + جزئیات کامل

0 74

معامله گری بر اساس پرایس اکشن و تحلیل بین بازاری توسط آریو راد – آربی سیگنال

این دوره پرایس اکشن کاربردی در چهار بخش اصلی ارائه شده

بخش اول : تعیین ساختار مارکت و روند شناسی

● قبل از اینکه بخواهیم وارد مارکت بشویم باید ابتدا با زبان مارکت آشنا شویم زبان مارکت همان تعیین روند و نحوه تشخیص مسیر احتمالی حرکت مارکت خواهد بود که چرا و از کجا و به چه هدفی حرکت خواهد کرد
● در این بخش سعی شده تا با یک روش شخصی و کاملا مکانیکی روندشناسی بازار را به شکل دقیق و منظم اموزش ببینیم به گونه ای که در شش قسمت تمام جزییات این بخش آموزش داده شد و یاد میگیرید به چه شکل مارکت را آنالیز کرده و برای روز جاری فورکست یا به عبارتی پیش بینی مسیر مارکت را داشته باشید .
● برای اینکه به شکل عملی با ساختار مارکت و نحوه تحلیل و نیز ارتباط بین تایم فریم ها باهم آشنا بشیم درقسمت هفتم چارت EURUSD را از تایم ماهیانه تا یک دقیقه به طور کامل و با جزئیات کامل آنالیز کرده و در نهایت برای روزهای آتی بازار به دنبال تریدهای در جهت نزول (تعیین مارکت در زمان ضبط ویدیوها مسیر نزولی بود ) و برای ریزش این جفت خواهیم بود .
● در قسمت نهم و پایانی بخش اول ترید صورت گرفته با توجه به دیدگاه تحلیلی انجام شده در جلسه هفتم رو مورد بررسی کامل قرارداده تا در لایو مارکت تاثیر سیستم ترید رو باهم تجربه کنیم .

 

بخش دوم : یادگیری یک ستاپ در پرایس اکشن

● در این بخش یک ستاپ ترید رو با تمام جزئیات بررسی کرده و یاد میگیریم تا به چه شکل این ستاپ ترید را در لایو مارکت پیاده سازی کنیم .
● برای اینکه ستاپ ترید رو یادبگیریم تسلط به مطالب بخش اول بسیار مهم خواهد بود چون به واسطه مطالب بخش اول ستاپ ترید را الگوسازی میکنیم و در نهایت در مسیر اصلی که مارکت دارد شروع به ترید کردن میکنیم. ( باتوجه به روندشناسی بخش اول )
● علاوه بر اینکه یادمیگیریم به چه شکل از ورودهای بی مورد در مارکت جلوگیری کنیم که شانس کمی در موفقیت دارند یاد میگیریم بعداز اینکه یک موقعیت خوب را شناسایی کردم به چه شکل سوار بر موج بازار بشویم و یا اگر به هر دلیلی نتوانستیم در ابتدای یک روند مسیر مارکت را شکار کنیم یاد میگیریم به چه شکل در طول مسیر و در مناطق امن وارد ترید شوید.
● چون اکثر موارد آموزشی ما در این بخش در تایم یک دقیقه آموزش داده شده به همین دلیل تمام مطالب بیان شده در لایو مارکت تشریح شده و تاثیر هر نکته ستاپ رو در لایو مارکت و در حین آموزش تجربه میکنیم .

 

بخش سوم : بررسی بین بازاری و سیکل های اقتصادی

● برای اینکه در بازار به سوددهی مستمر برسیم داشتن یک سیستم ترید مناسب در کنار مدیریت سرمایه منطبق با آن امری حیاتی هست و فقط تعهد کاری و اجرایی درست قوانین حد فاصله رسیدن به سوددهی مستمر خواهد بود اما برای حرفه ای شدن هنوز قدم های دیگه ای مونده تا برداریم .
● حتما برای شما هم سوال شده که چرا باتوجه به تحلیل درست , مارکت در مسیر تحلیل حرکت نکرده و یا بارها شاهد این بودید که مارکت از جای برگشت کرده که دلیل تکنیکالی براش ندارید . اینجا جای هست که فرق تریدهای حرفه ای تر با آماتور مشخص میشود
● ترید حرفه ای فقط با تحلیل تکنیکال وارد مارکت نخواهد شد و همیشه به دنبال داشتن تایید های بیشتری خواهد بود . برخی از این تاییدها آشنایی با شاخص های مهم ارزها خواهد .
شما نمی تواند روی ارزهای دلاری ترید کنید بدون اینکه بدونید خود شاخص دلار ( DXY ) در کدام جهت حرکتی هست . شما نمیتوانید روی جفت ارزها . بازار سهام و یا کالاهای نظیر طلا و نفت و … ترید کنید بدون اینکه بدونید چه عواملی تاثیر گذار هست روی جهت حرکتی قیمت آنها و یا در چه فضای از سیکل های اقتصادی کدام نماد مورد حمایت ( رشد ) و یا تحت فشار ( نزول ) قرار خواهد گرفت .
● در این بخش ابتدا به روابط ریاضی بازار پرداخته و در ادامه شاخص های هر ارز را شناسایی کرده به روابط بین بازاری تاثیر اوراق قرضه و بازدهی آن بر روی نمادهای مختلف پرداخته شده و در انتها به بررسی عوامل مهم و تاثیر گذار برای ترید کردن نفت و بازار سهام و بررسی سیکل های اقتصادی پرداخته شده
● این بخشی هست که فرق ترید آماتور با حرفه ای را مشخص میکند.

 

بخش چهارم : معامله و بک تست

● در بخش پایانی به بررسی چند مثال از تریدهای انجام شده پرداخته ایم چون بعضی از نکات فقط در زمان تریدهای لایو با آنها مواجه خواهیم شد و تا زمانی که در لایو مارکت ترید انجام ندهیم با این مسائل رو به رو نمیشویم به همین منظور ناگفته های ترید را در این بخش آموزشی بیان کردیم تا موردی از قلم جا نیفتاده باشد

 

 

 

 

  1. جلسه ۱ : معرفی دوره و انواع روند
    ۷ دقیقه

  2. جلسه ۲ : مفهوم کندل ها و پولبک های کندلی
    ۲۳ دقیقه

  3. جلسه ۳ : ساختار بازار از دیدگاه کندلی و تشخیص پولبک ها
    ۲۶ دقیقه

  4. جلسه ۴ : شناسایی پولبک های فیک و استاندارد
    ۱۶ دقیقه

  5. جلسه ۵ : نکات مهم در مورد پولبک های فیک
    ۱۱ دقیقه

  6. جلسه ۶ : استفاده از تایم فریم ها
    ۱۹ دقیقه

  7. جلسه ۷ : تحلیل مولتی تایم فریم
    ۵۰ دقیقه

  8. جلسه ۸ : تاثیر CPI بر بازار (1)
    ۵ دقیقه

  9. جلسه ۹ : تاثیر CPI بر بازار (2)
    ۱۸ دقیقه

  10. جلسه ۱۰ : مفهوم فراکتال، تایم فریم و توالی آنها
    ۲۸ دقیقه

  11. جلسه ۱۱ : معامله در جهت روند
    ۳۱ دقیقه

  12. جلسه ۱۲ : تاییدیه های ورود به معامله
    ۴۹ دقیقه

  13. جلسه ۱۳ : بهینه کردن نقاط ورود
    ۱۴ دقیقه

  14. جلسه ۱۴ : تنظیم حد سود و حد ضرر
    ۱۴ دقیقه

  15. جلسه ۱۵ : جمع بندی و نکات
    ۴۵ دقیقه

  16. جلسه ۱۶ : ارتباط ریاضی بین ارزها و اهمیت دیتاهای اقتصادی
    ۳۴ دقیقه

  17. جلسه ۱۷ : شاخص دلار
    ۲۲ دقیقه

  18. جلسه ۱۸ : معاملات نفت
    ۳۸ دقیقه

  19. جلسه ۱۹ : تاثیر اوراق قرضه بر قیمت ارزها و طلا
    ۲۲ دقیقه

  20. جلسه ۲۰ : اثر بازدهی اوراق قرضه بر ارزش دلار و ین
    ۲۴ دقیقه

  21. جلسه ۲۱ : تاثیر اوراق قرضه و سیاست های کلان بر بازار سهام
    ۲۳ دقیقه

  22. جلسه ۲۲ : تمرین روی نماد usdjpy
    ۱۴ دقیقه

  23. جلسه ۲۳ : تمرین روی نماد usdjpy
    ۷ دقیقه

  24. جلسه ۲۴ : تمرین روی نماد usdjpy
    ۱۵ دقیقه

  25. جلسه ۲۵ : تمرین روی نماد gbpjpy
    ۶ دقیقه

  26. جلسه ۲۶ : تمرین روی نماد eurjpy
    ۷ دقیقه



Source

Leave A Reply

Your email address will not be published.