صرافی BingX با Copin.io همکاری می کند تا تجربه معاملاتی را افزایش دهد – + جزئیات کامل

0 70

صرافی BingX با Copin.io همکاری می کند تا تجربه معاملاتی را افزایش دهد – – آربی سیگنال

صرافی BingX، یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال، با افتخار اعلام می کند که در جهت ارتقای در برنامه کارگزاری خود از طریق همکاری استراتژیک با Copin.io، یک پلتفرم خدمات مالی دارایی دیجیتال را برقرار کرده است. این همکاری برای ایجاد خدمات مشترک در زمینه های معاملاتی و ارتقای تجربیات معاملاتی کاربران به سطوح جدید تنظیم شده است.

پروژه Copin.io یک راه حل مبتکرانه مبادله کپی را ارائه می کند که برای فضای Web3 طراحی شده است و به کاربران امکان می دهد استراتژی های معامله گران زنجیره ای را از صرافی های برتر رمزنگاری کشف، تجزیه و تحلیل و تکرار کنند. هدف Copin.io با استفاده از داده‌های زنجیره‌ای از صرافی‌های برتر، رسیدگی به پراکندگی بازار و استفاده از این داده‌ها برای برنامه‌های کاربردی مختلف، از جمله معاملات کپی ترید، پلتفرم‌های معاملاتی اجتماعی و ابزارهای پیشرفته تجزیه و تحلیل داده‌های معامله‌گران است.

در این مشارکت، Copin.io به عنوان یک کارگزار مستقل برای BingX عمل خواهد کرد و حفاظت از دارایی ها را افزایش می دهد و به کاربران امکان دسترسی به تجربه نقدینگی برتر BingX را می دهد. کاربران می توانند با استفاده از راه حل های منحصر به فرد معاملات کپی ترید Copin.io که برای فضای Web3 طراحی شده است، کاوش، تجزیه و تحلیل و تقلید از معامله گران زنجیره ای از BingX داشته باشند. این همکاری با تعهد BingX برای ارائه محیط های معاملاتی ایمن و سودآور هماهنگ است.

ویوین لین، مدیر ارشد محصول در BingX، نظر خود را اینگونه ابراز کرد: “خوشحالیم که خدمات نقدینگی کارگزار مستقل خود را به پایگاه کاربران جهانی Copin.io گسترش دهیم. هدف ما گسترش شبکه مشارکت کارگزاری خود است و عمق و نقدینگی BingX را بیشتر گسترش می دهد. به کارگزاران، پلتفرم‌ها و مؤسسات بزرگ در سراسر جهان، که توسعه برنامه‌های کارگزار و اکوسیستم‌ها را با هم هدایت می‌کند.»

مقاله پیشنهادی:  حمایت و مقاومت (Support and Resistance) در تحلیل تکنیکال بورس و فارکس چیست؟

این همکاری همچنین به برنامه کارگزار جهانی BingX که برای همه کارگزاران ارزهای دیجیتال باز است، گسترش می یابد. این برنامه فرصت هایی را برای کسب کمیسیون از طریق معاملات در بازارهای فیوچرز پرپچوال و Spot BingX را ارائه می دهد. کارگزاران شرکت کننده در برنامه کارگزاری BingX از طیف وسیعی از مزایا، از جمله تا 55 درصد در کمیسیون معاملات، تسویه حساب روزانه و سایر مشوق های مالی برخوردار خواهند شد. علاوه بر این، BingX پشتیبانی تخصصی API را متناسب با نیازهای فردی، از جمله محدودیت‌های نرخ و سایر خدمات انحصاری، ارائه می‌کند.

درباره صرافی BingX

صرافی BingX که در سال 2018 تأسیس شد، یک صرافی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال است که به بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. BingX محصولات و خدمات متنوعی از جمله معاملات اسپات، فیوچرز، معاملات کپی و مدیریت دارایی را ارائه می‌کند – که همگی برای نیازهای در حال تکامل کاربران، از مبتدی تا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. BingX متعهد به ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد است که کاربران را با ابزارها و ویژگی های نوآورانه برای ارتقای مهارت معاملاتی خود توانمند می کند.

در سال 2024، BingX با افتخار شریک اصلی چلسی اف سی شد و اولین حضور هیجان انگیزی را در دنیای ورزش رقم زد.

برای سؤالات رسانه ای، لطفاً با: media@bingx.com تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به: https://bingx.com/ مراجعه کنید

 

 

 

 

 

 



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.