جملات تبریک روز ماما 15 اردیبهشت ماه (جمله کوتاه روز ماما مبارک)

0 5


15 اردیبهشت ماه روز جهانی ماما است. مامایی شغلی مقدس و مهم در جامعه است زیرا یک ماما جهت محافظت از زنان و حفظ سلامت نوزادان تلاش زیادی می‌کند. بر این اساس شایسته است که یک روز، به عنوان روز جهانی ماما در نظر گرفته شود و در جایگاه عضوی از جامعه جهانی بهداشت، شأن و مقام ماما و همچنین تعهد حرفه‌ای او را در برابر نجات زندگی و حمایت از حقوق زنان برای داشتن یک زایمان ایمن جشن بگیریم.

طبق تخمین که توسط سازمان بهداشت جهانی WHO زده شده است، در حدود 83 درصد از مشکلات مربوط به مرگ و میر مادران، مرده زایی و مرگ نوزاد از طریق مراقبت‌های انجام شده توسط ماماها قابل جلوگیری خواهد بود. همین مطلب کافی است تا بیش از پیش به ارزش و اهمیت شغل مامایی پی ببریم.

روز جهانی ماما فرصت مناسبی است تا از این طریق بتوان یک تشکر ویژه از ماماها کرد. پیامک‌ها و متن تبریک زیادی به مناسبت این روز وجود دارد که می‌توان برای دوست و آشنایان ماما خود فرستاد.

به همین جهت در این مطلب جملات تبریک روز ماما، متن های مخصوص روز ماما و عکس نوشته روز ماما مبارک را گردآوری کرده ایم.

متن و جملات تبریک روز ماما

جملات تبریک روز ماما 15 اردیبهشت ماه (جمله کوتاه روز ماما مبارک)

ماما، فرشته‌ای سبزپوش از جنس حیات، نظاره گر اولین تپش هستی، نوازشگر گونه‌ای از جنس مخمل، ای شاهد مرواریدهای شوق، دست‌هایت شفایی اسـت بر محنتی شیرین، صدایت مونسی اسـت بر جان دردمند، و نگاهت تبلور امیدی اسـت در چشمان بی‌قرار. ۱۵ اردیبهشت روز جهانی ماما مبارک

ماما اولین رحمت الهی در نجات هر انسان است، قلب‌های مضطرب هر مادری با نگاه‌های دوست داشتنی ماما آرام می‌گیرد و آمدن عزیزترین موجود زندگی را نوید می‌بخشد. روز ماما بر شما مبارک

یک ماما با همه وجود خود و بند بند انگشتان دستش ضربان قلب، حرکات جنین و همچنین فشار و دردی که به مادر وارد می‌شود را به دقت بررسی می‌کند و هر لحظه توانایی یافتن زمان دقیق زایمان را دارد. تبریک روز ماما را از ما پذیرا باشید.

جملات تبریک روز ماما 15 اردیبهشت ماه (جمله کوتاه روز ماما مبارک)

در بین دست‌هایت عشق پیدا می‌شود، زیر باران نگاهت نسترن باز می‌شود، با عبور واژه از گوشه لب‌های تو، مهربانی‌های قلبت خوب معنا می‌شود. روز ماما، روز فرشته‌های زمینی مبارک باد‌.

تو شروع‌کننده ضربان زندگی و حیات هستی، و آینده با لمس دستان پر مهر تو آغاز می‌شود. روز ماما بر شما دوست خوبم مبارک باد.

درود و سپاس بی‌کران نثارت که با تحمل لحظه‌های دشوار، سبزی نگاهت را به سیمای لطیف نوزادان تقدیم می‌کنی. روزت مبارک دوست مامای عزیزم

مطلب مشابه: متن روز ماما مبارک 16 اردیبشهت (عکس نوشته، شعر و متن روز ماما)

جملات تبریک روز ماما 15 اردیبهشت ماه (جمله کوتاه روز ماما مبارک)

تو نوازشگر مولود بهشتی بر فرش، نام تو ثبت بماند به نکویی در عرش، روز ماما مبارک.

هزاران گل باغچه زندگی بوسه می‌زنند بر دستان زندگی‌بخش فرشته‌ای که ساکن خانه‌ای در خیابان بهار، کوچه اردیبهشت و پلاک ۱۵ است. روزت مبارک خواهر عزیزم.

روز جهانی ماما را به همه عزیزان دلسوز، ماماهای عزیز کشورم به خصوص تو دوست نازنینم، تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم همیشه همین‌طور پرتلاش و موفق باشید.

جملات تبریک روز ماما 15 اردیبهشت ماه (جمله کوتاه روز ماما مبارک)

دوست مامای من دستانت زندگی می‌بخشد، روز جهانی ماما مبارک

روز جهانی ماما را که مصادف با بهار طبیعت است، به تلاشگران جامعه مامایی که وظیفه دشوار و سنگینی همچون حفظ سلامت مادر و نوزاد را بر عهده دارند، تبریک عرض می‌کنم.

مامایی حس باشکوه‌ترین لحظه‌هاست، دیدن زیباترین اشک‌ها و دلنشین‌ترین لبخندهاست،مامایی لمس ثانيه‌های باشکوه یک تولد است، در آغوش گرفتن هدیه پاک خداوند است، مامایی چيزی به جز عشق نيست، روز ماما روز فرشته‌های‌ مهربان خدا مبارک

جملات تبریک روز ماما 15 اردیبهشت ماه (جمله کوتاه روز ماما مبارک)

پروردگارا، تو قبل از یک مادر، محبت و عشق را در دست‌های ما به امانت گذاشتی تا یک تولد با شکوه را شاهد باشیم و در آغوش بگیریم. ما به این عنایت از تو محتاجیم. آن را از ما دریغ ندار. روز جهانی ماما مبارک باد.

روزت مبارک ای سراپا سبزی که اولین نگاه، اولین نفس، اولین لبخند، اولین فریاد، اولین شوق و اولین عشق را نظاره می‌کنی.

می‌خواهم از تو بگویم، از تو که فروزنده عشقی، از تو که مادر مهری و با راز خلقت آدمی عجین شده‌ای و شکفتن نوغنچه‌های امید را نظاره‌گری. روزت مبارک ای مامای مهربان و دلسوز

هر زایشی در عین زیبایی، دردناک اسـت، جاودانه باد دستان پرشفقت مهربانانی کـه زایش این معجزه عجیب خلقت را، بر زاییده و زاینده سهل‌تر می‌سازند. روز ماما بر شما مبارک.

ماما ضربان قلب آینده را می‌شنود. روز ماما بر شما مبارک باد.

یک نوزاد اولین نگاه معصومانه خود را به تو هدیه می‌دهد، اولین کسی که گریه‌اش را صبوری می‌کند، تو هستی، این صبوری و معصومیت بدرقه راهت. روز جهانی ماما مبارک.

ماما با شوق و رنج می‌آموزد تا رنج غیرقابل توصیف انسان را به شوق و آرامش برساند. روز جهانی ماما بر شما خواهر گلم مبارک باد.

درود بر تو ای خورشید ایمان، درود بر تو ای مامای مهربان! چشم کـه گشودم نگاه آسمانی و سرشار از مهر تو را دیدم، نور خدایی سرشار از عاطفه‌ای کـه از چشمانت بر همه وجودم بارید. گویی درد از درونم رخت بر بست و بیماری از آسمان وجود پر کشید، در حیرتم کـه خدا از چشمه کدام عاطفه، تو را لبریز کرده اسـت؟ ایمانت تا کدام آسمان بالا رفته اسـت؟ سینه‌ات را وسعت کدام دریای زلال مهر نوشانده کـه این چنین مهربان و صمیمی، خستگی‌ناپذیر و پرتلاش دست در یاری من آورده‌ای؟ آری این ماماست کـه بارها لحظه تحویل سال نو را، دوری از خانواده در شرایط بیماری و جراحی آن‌ها را، دیدن لحظات شادی و غم عزیزانش را از دست داده کـه مامای تو و مامای او باشد. روزت مبارک باد.



منبع

Leave A Reply

Your email address will not be published.