تجربه‌ای متفاوت با چاپ آنلاین عکس

0 5


برای اینکه عکس‌های باکیفیت بالا را به راحت‌ترین شکل ممکن سفارش دهید، می‌توانید از خدمت چاپ آنلاین عکس مجموعه عکسخونه بهره‌مند شوید.

ثبت لحظات خوش زندگی در آلبوم خاطرات یکی از کارهایی است که اکثر افراد این روزها به آن اهمیت می‌دهند. عکس‌ها همیشه حرف‌هایی برای گفتن دارند و به همین دلیل برای اینکه روزهای گذشته را از زبان آنها بشنوید، باید آنها را خلق کنید.

شاید در گذشته چاپ کردن عکس دردسرهای زیادی داشت و خیلی از افراد نتوانسته‌اند از دوران مختلف زندگی خود یادگاری در دست داشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی در این صنعت نیز تحولات عظیمی رخ داده و شما در هر لحظه که اراده کنید می‌توانید عکس‌های مورد علاقه خود را چاپ کنید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با چاپ آنلاین عکس در عکسخونه آشنا کنیم.

C:\Users\rayangostar\Desktop\39.jpg

چاپ عکس در قدیم

در سال‌های نه چندان دور که گوشی‌های همراه هنوز به دوربین‌های مسلح مجهز نشده بودند، چاپ کردن عکس‌ پروسه خاصی داشت. دوربین‌های برندهای مختلفی که برای هر کدام باید نگاتیوهایی درونشان قرار داده می‌شد که محدود بودند.

پس از اینکه تصاویر توسط آن ثبت می‌شد به آتلیه‌ها می‌آمدند تا آن نگاتیوها را متخصصان با هر زحمتی که شده روی کاغذ چاپ کنند. با پیشرفت تکنولوژی رفاه و راحتی در انجام چنین اموری نیز فراهم شد و اکنون همه می‌توانند چاپ آنلاین عکس سفارش دهند.

چاپ آنلاین عکس

این روزها همه افراد می‌توانند تصاویر مورد نظر خود را که می‌خواهند چاپ کنند، بدون حضور در آتلیه این کار را انجام دهند. حتما شما می‌پرسید که این کار چگونه می‌تواند انجام شود. مجموعه‌هایی مانند عکسخونه این امکان را فراهم کرده‌اند تا شما عکس دلخواه خودتان را ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن چاپ شده آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که همانگونه که نحوه سفارش و تحویل این خدمت آسان شده، کیفیت خدمات نیز بسیار بالاتر رفته است. متریال‌های مختلف برای انجام این امور وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند کلکسیون خود را با چاپ آنلاین عکس کامل کند.

انواع شاسی برای چاپ آنلاین

وقتی که شما به یک آتلیه می‌روید یکی از سوالات رایجی که از شما پرسیده می‌شود این است که کدام نوع شاسی مدنظر شما بوده و می‌خواهید از آن استفاده کنید؟ به احتمال زیاد شما نیز در این زمینه اطلاعاتی در دست دارید اما ما می‌خواهیم شما را با خدمات گسترده چاپ آنلاین در عکسخونه آشنا کنیم. در ادامه به برخی از شاسی‌هایی که شما می‌توانید سفارش دهید اشاره می‌کنیم.

شاسی شیشه‌ای

اگر شما تمایل دارید عکس خانوادگی خود را در یک قاب شیشه‌ای چاپ کنید، بهترین راه چاپ عکس آنلاین در عکسخونه است. از مزایای این شاسی‌ها می‌توان به محافظت شیشه از عکس در برابر خطرات احتمالی، زیباتر نشان دادن، طراحی مدرن و … اشاره کرد.

از این نوع قاب‌ها می‌توان در طراحی دکوراسیون اتاق‌های مختلف خانه استفاده کرد. بهتر است بدانید که هم می‌توان از نوع رومیزی و هم از نوع دیواری آن بهره برد.

شاسی چوبی 8 میل

یکی دیگر از قاب‌های مورد علاقه نسل جدید مدل چوبی آنها است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این روزها اکثر والدین ترجیح می‌دهند عکس فرزندان خود را در این شاسی‌های باکیفیت چاپ کنند و در یک نمای عالی نصب نمایند.

مجموعه عکسخونه در این زمینه نیز از متریال‌های بسیار باکیفیت استفاده می‌کند و می‌تواند هر تصویری را که شما می‌خواهید با بالاترین کیفیت چاپ کند. چاپ آنلاین عکس روی تخته شاسی را با این مجموعه تجربه کنید.

شاسی فومی

اگر تا به حال با فوم بردها عکسی را چاپ نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم اولین تجربه را با عکسخونه داشته باشید. از این شاسی‌ها می‌توان برای تغییر دادن دکور محل کار یا منزل استفاده کرد که قطعا شما را نیز می‌تواند شگفت‌زده کند.

بارزترین خصوصیت فوم برد وزن سبک آن است و به همین دلیل نوجوانان و جوانان تمایل دارند تا عکس شخصیت‌های محبوب خود را روی آنها چاپ کنند. اگر می‌خواهید به یکی از دوستان خود هدیه‌ای ماندگار بدهید توصیه می‌کنیم این راه را امتحان کنید.

C:\Users\rayangostar\Desktop\42.jpg

چاپ عکس پلوراید

اگر کمی مطالعه داشته باشید می‌دانید که تکنیک‌های چاپ در عصر حاضر تفاوت‌های زیادی با روش‌های سنتی دارند. اگر می‌خواهید تصاویر بسیار باکیفیت و ایده‌آلی داشته باشید می‌توانید چاپ آنلاین عکس پلوراید را از عکسخونه سفارش دهید.

شاید این سوال را در ذهن دارید که این نوع چاپ چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. در پاسخ به این سوال می‌توان مقاومت در برابر آب، طراحی خاص، سفارش ابعاد مختلف و … را عنوان کرد. با این حال ارائه تصاویر با رنگ‌های طبیعی و زنده را می‌توان بارزترین ویژگی چاپ پلوراید در نظر گرفت.

چرا عکسخونه؟

اکثر افراد این روزها زمان کافی برای انجام امور غیرضروری را ندارند و به همین دلیل حتی بسیاری از خریدهای خود را به روش آنلاین انجام می‌دهند. با توجه به اینکه چاپ عکس و داشتن آنها نیز تاثیر زیادی در دکوراسیون و همچنین روح و روان آدم‌ها دارد، باید این کار نیز به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شود.

مجموعه عکسخونه این امکان را فراهم کرده تا هموطنان عزیز هر عکس دلخواه خود را در هر شاسی دلخواه به صورت آنلاین سفارش دهند. دلایل دیگری را در ادامه می‌آوریم تا شما به اعتبار این شرکت پی برده و از این پس چاپ عکس‌ها خود را به آن بسپارید.

داشتن 4 آتلیه حرفه‌ای

این مجموعه برای گسترده کردن خدمات خود در سطح شهر تهران 4 آتلیه حرفه‌ای دارد و به همین دلیل سفارشات شما در کمترین زمان ممکن حاضر می‌شود. در همه این آتلیه‌ها افراد مجرب و صاحب سبک فعالیت دارند تا بهترین خدمات به مشتریان ارائه شود.

پشتیبانی سریع

در چاپ آنلاین عکس نیز مثل تمام خدمات اینترنتی ممکن است مخاطبان نگرانی‌های خاصی به دل داشته باشند. عکسخونه برای اینکه خیال آنها را از هر بابت آسوده کند، گروه پشتیبانی حرفه‌ای تدارک دیده تا به همه سوالات مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

ارسال به سراسر کشور

این مجموعه بسته‌بندی ایمنی برای عکس‌ها در نظر گرفته تا هیچ آسیبی به آنها حین ارسال وارد نشود. شما در هر شهری که باشید می‌توانید از این خدمات خاص بهره‌مند شوید. این شرکت سفارشات شما را به ایمن‌ترین نحو ممکن به دست شما خواهد رساند.

جمع بندی

در دنیای امروز عکس‌ها جایگاه ویژه‌ای در خانه‌ها و محل‌های کار دارند و به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا بهترین‌ها را در اختیار داشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی کیفیت چاپ عکس‌ها نیز افزایش یافته و افراد متخصص زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با چاپ آنلاین عکس که خدمتی ویژه و خاص است آشنا کنیم. برای اینکه بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها را در منزل داشته باشید و به تغییر دکوراسیون فکر کنید، می‌توانید با مجموعه عکسخونه در ارتباط باشید. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های مندرج در سایت با مشاورین این سایت در تماس باشید و ا تجارب آنها بهره‌مند شوید.



تجربه‌ای متفاوت با چاپ آنلاین عکس

Leave A Reply

Your email address will not be published.