بهترین سایت برای کپی ترید

0 13

کپی تریدینگ در فارکس که گاهی به‌ نادرست نام آن را ترید اجتماعی (Social Trading) نیز می‌گویند، بیش از یک دهه است که در میان عموم مردم دنیا پذیرفته و محبوب شده است. با توسعه روزافزون انتشار اخبار مالی، تحلیل‌های بازار و تبادل اطلاعات درشبکه‌های اجتماعی موضوع کپی ترید با سرعت بالایی در حال محبوب شدن است. در کپی ترید افراد با دانش کمتر در بازار فارکس، از دانش و مهارت افراد باتجربه برای معاملات خود استفاده می‌کنند. با اینکه پلتفرم‌های زیادی در دنیا خدمات کپی تریدینگ ارائه می‌دهند، اما یافتن بهترین پلتفرم برای کپی ترید یک چالش است که نیاز به جمع‌آوری تجربه افراد مختلف دارد.در این مطلب سعی داریم تعدادی از بهترین سایت‌ها برای کپی ترید را به شما معرفی و در میان آن‌ها مشخصات ایده‌آل‌ترین سایت را به‌ طور کامل برای شما شرح دهیم.

کپی تریدینگ چیست؟

ایده کپی ترید ساده است. شما با استفاده از فناوری پیشرفته ایجاد شده در فارکس می‌توانید معاملات تریدرهای موفق و باتجربه را در حساب معاملاتی خود به طور اتوماتیک پیاده‌سازی کنید و با سود کردن آنها، شما نیز کسب سود کنید. یعنی به‌ازای هر تریدی که آنها به‌عنوان لیدر شما باز می‌کنند، بلافاصله یک ترید متناسب با حجم حساب شما برایتان باز می‌شود و نقاط حد ضرر (SL) و حد سود (TP) نیز برایتان تنظیم می‌شود. به‌محض بستن ترید توسط لیدر، معامله شما نیز بسته می‌شود. دقت داشته باشید که اگر حساب لیدر 10,000 دلار باشد و حساب شما 1,000 دلار، اگر او 1 لات معامله باز کرده باشد برای شما یک معامله 0.1 لاتی باز می‌شود تا ریسک حسابتان مدیریت شود.

بهترین سایت برای کپی ترید

در اینجا بهترین بروکرها برای انجام کپی ترید را پس از آزمایش‌ها و تست‌های خود در بیش از 50 پارامتر به شما معرفی می‌کنیم و سپس ویژگی آن‌ها را برای شما بازگو می‌کنیم.

  1. بروکر فارکس آمارکتس (Amarkets)
  2. بروکر فارکس آلپاری (Alpari)
  3. دلتا اف ایکس (Delta FX)

کپی ترید Amarkets

Amarkets یک سرویس کپی ترید جامع به کاربران خود با هر سطحی که باشند ارائه می‌دهد. آمارکتس یک پلتفرم کاربرپسند دارد و حتی افرادی که هیچ تجربه و مهارتی در ترید ندارند نیز می‌توانند با انتخاب تریدرهای باتجربه به سرمایه‌گذاری در فارکس. یکی از ویژگی‌های آمارکتس، کنترل کاملی است که سرمایه‌گذاران بر روی سرمایه‌های خود دارند و نیاز نیست دارایی خود را به حساب لیدر ترید انتقال دهند و پولشان در حساب خودشان باقی می‌ماند. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند از مجموعه متنوعی از استراتژی‌ها بر اساس پارامترهایی مانند سودآوری، تعداد سرمایه‌گذاران یک لیدر و قدمت آن لیدر گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر این امکان مدیریت ریسک حساب شما از طریق تعیین حد ضرر متناسب با موجودی حسابتان نیز فراهم شده است که یک لایه اضافی برای حفاظت سرمایه‌گذاری شماست. کپی ترید آمارکتس مبتنی بر وب بوده و نیازی به دانلود یا نصب نرم‌افزار ندارد.

اما یکی از معایب کپی ترید Amarkets عدم اطمینان به برخی از لیدرهای ترید است. برخی از این لیدرها با تکنیک‌هایی که از دست‌کاری تریدهای خود آموخته‌اند می‌توانند حساب خود را سودده نشان دهند. درحالی‌ که این‌چنین نیست و تشخیص این اتفاق برای سرمایه‌گذاران کم‌تجربه تقریبا غیرممکن است. عیب دیگری که گزارش شده است به اسلیپیج یا لغزش قیمت برمی‌گردد. دیده شده است که در برخی تریدها قیمتی که لیدر معامله را در آن باز کرده است با قیمتی که برای کپی‌کننده سیگنال انجام شده است تفاوت داشته است و این در درازمدت برآیند سوددهی سرمایه‌گذار را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

کپی ترید Alpari

سرویس کپی تریدینگ آلپاری که با نام حساب‌های PAMM نیز شناخته می‌شود، مزایای زیادی را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال استفاده از تخصص معامله‌گران باتجربه هستند ارائه می‌دهد. پلتفرم آلپاری طیف متنوعی از استراتژی‌های معاملاتی و معامله‌گران را برای انتخاب سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد تا افراد باتوجه‌به میزان ریسک‌پذیری خود و اهداف معاملاتی‌شان یک گستره انتخاب وسیع داشته باشند. همچنین، این پلتفرم به طور معمول شفافیت را در رابطه با عملکرد هر معامله‌گر ارائه می‌دهد و به کاربران امکان انتخاب آگاهانه‌تر را می‌دهد.

از طرف دیگر، معایبی نیز برای کپی تریدینگ آلپاری وجود دارد که باید در نظر داشت. هزینه‌های کپی تریدینگ و کارمزدهای معاملات در آلپاری کم نیست و این گزینه را در مقابل رقبا یک پله عقب می‌اندازد.

کپی ترید دلتا اف ایکس

اینطور که از شواهد پیداست دلتا اف ایکس برنده مقایسه پلتفرم‌های کپی ترید است. معامله‌گران به‌ آسانی می‌توانند معاملات تریدرهای لیدر را در بیش از 200 شاخص معاملاتی از جمله اوراق بهادار، سهام های خارجی، جفت ارزهای فارکس، CFD ها و رمزارزهای اصلی کپی کنند.

دلتا اف ایکس بیش از 16 سال است که در زمینه کارگزاری فارکس فعال است از رگولاتوری قدرتمندی برخوردار است و توانسته جوایز ارزشمندی را در عرصه بین المللی برای خود کسب کند.

از مزیت‌های پلتفرم کپی ترید دلتا اف ایکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کمیسیون پایین: برای معاملات فارکس و CFD، بروکر Delta FX ارزان‌تر از بسیاری از رقبای خود است، اخیرا اسپردها را باز هم کاهش داده و کمیسیون‌های صفر دلاری را برای برخی ابزارهای معاملاتی معرفی کرده است.
  • گزارش‌دهی شفاف: تمامی داده‌های معاملاتی معامله‌گران حرفه‌ای به‌صورت کاملاً شفاف و با محاسبات دقیق، برای تمامی سرمایه‌گذاران قابل‌مشاهده خواهد بود.
  • تنظیم میزان ریسک سرمایه‌گذاری: سرمایه‌گذاران می‌توانند با انتخاب میزان ریسک خود به درصد، حساب‌های خود را مدیریت کنند.
  • امکان ایجاد چند حساب کپی ترید: سرمایه‌گذاران می‌توانند با بررسی و مقایسه حساب‌های کپی ترید، مقدار سود، مقدار ریسک به ریوارد، یک یا چند حساب کپی ترید را انتخاب کنند.
  • اجرای دقیق معاملات: در فرایند کپی ترید، قیمت باز شدن معامله، بسته‌شدن، حد سود و حد ضرر سرمایه‌گذاران دقیقاً با قیمت ترید لیدر یکی خواهد بود و اختلاف قیمتی وجود ندارد.
  • پرداخت هزینه کپی ترید از سود: شما هنگامی هزینه اتصال به کپی ترید را می‌پردازید که سود کرده باشید و این هزینه از سود معاملات شما کسر خواهد شد.
  • سود مستمر و کسب تجربه برای افراد مبتدی: با اتصال حساب خود به معامله‌گران باتجربه و حرفه‌ای می‌توانید همانند آن‌ها سود کسب کنید و به‌ صورت مستقیم از تجربه حرفه‌ای‌ها استفاده کنید.

5 نکته برای یک کپی تریدینگ موفق

  1. تنها به درصد سود حساب فرد ارائه‌دهنده سیگنال نگاه نکنید. پیش‌بینی حرکات بازار در همه مواقع غیرممکن است؛ بنابراین باید به دنبال معامله گرانی باشید که علاوه بر سوددهی مناسب، آماری ثابت و بلندمدت داشته باشند.
  2. هنگام تجزیه‌وتحلیل عملکرد یک ارائه‌دهنده سیگنال، طیف گسترده‌ای از آمار و معیارها را بررسی کنید. داده‌هایی مانند میانگین سود و زیان، تعداد معاملات انجام شده و میانگین مدت معامله را تجزیه‌وتحلیل کنید.
  3. همیشه تنوع را در سبد سرمایه‌گذاری‌تان رعایت کنید. کپی ترید این امکان را به شما می‌دهد که از انواع سبک‌های معاملاتی و بازارها (فارکس، سهام، CFD و…) استفاده کنید. پس حساب خود را بین چند سبک و بازار توزیع کنید و ریسک خود را مدیریت کنید.
  4. همیشه یک افق زمانی یا مدت‌زمان مشخص برای سرمایه‌گذاری خود در فارکس در زمان کپی‌کردن یک معامله‌گر در نظر بگیرید. حتما ابتدا عملکرد زمانی ارائه‌دهنده سیگنال را تجزیه‌وتحلیل کرده کنید و آن را با اهداف مالی خود مقایسه کنید تا یک‌وقت مدل کاری معامله‌گر از مدل ذهنی شما تخطی نکند. به زبان دیگر، حجم معاملاتی، مقدار سود و مدت‌زمان کاری معامله‌گر را بررسی کنید.
  5. با تنظیمات بروکر کپی ترید خود برای مدیریت ریسک آشنا شوید. انجام کپی تریدینگ بدون ریسک نیست. پس مهم است که محدودیت‌های مالی خود را بشناسید و آستانه‌ای برای ضررهای خود و مدیریت حسابتان در نظر بگیرید. به طور دقیق‌تر، میزان سرمایه در ریسک خود را برای هر ارائه‌دهنده سیگنالی که از او کپی می‌کنید سفارشی کنید.

در این پست سعی کردیم با توجه به تست‌ها و تحقیقات و تجربه کاربران به شما بهترین سایت کپی ترید را معرفی کنیم که در بین افراد علاقه‌مند به ترید و فارکس از محبوبیت بسیاری برخوردار است و اگر قصد وارد شدن به این فضا را دارید با آگاهی و دید بهتری برای کپی تریدینگ اقدام کنید.

منبع: دلتا کالج

Leave A Reply

Your email address will not be published.